اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 379

امامی: پشت «حماسه سیاسی» ظهور «حماسه اقتصادی» است/ فقط یک گام تا خلق «حماسه سیاسی» مانده‌ است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پشت «حماسه سیاسی» ظهور «حماسه اقتصادی» وجود دارد لذا اگر در تعیین انتخاب فرد اصلح دقت کنیم یقیناً پیشرفت و تعالی کشور فراهم خواهد شد.

امامی: پشت «حماسه سیاسی» ظهور «حماسه اقتصادی» است/ فقط یک گام تا خلق «حماسه سیاسی» مانده‌ است

عیسی امامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از قانون‎های مترقی دنیاست که بعد از انقلاب اسلامی این فرصت به ملت شریف ایران داده شد و مردم باید از این امتیاز فاخر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت کشورشان حق مسلم دارند، تصریح کرد: وقتی بحث حق، مطرح می‎شود موضوع تکلیف نیز با آن می‎آید لذا به موازات این حق باید تکلیف صورت بگیرد، هر چه تکلیف بیشتر انجام شود اعمال حق نیز موثرتر خواهد بود.

اهمیت انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست/ حضور مردم اساسی‎ترین پشتوانه نظام است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: در 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به تفکر و ایدئولوژی که امام راحل در عصر حاضر ارائه داد این نکته وجود داشت که استکبار برای دنیا خطرآفرین و نوعی تهدید است لذا دشمنان از همان ابتدا با تفکر و ایدئولوژی امام به دشمنی برخاستند.

امامی با بیان اینکه بیداری اسلامی برخاسته از تفکر امام و نتیجه پیروزی انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات بر همگان واضح و مشخص است، ملت ایران یک هدف را پیگیری می‎کنند و دشمنان هدف دیگری در سر دارند، هدف ما حضور آحاد مردم و تاثیرگذاری در انتخابات است اما دشمن انتظار عدم حضور مردم و برگزاری انتخاباتی سرد را دارد.

وی سناریوی دشمن با اجرای تهدیدها، تحریم‎ها و فشارهای سنگین دشمن را نشأت گرفته از حضور مردم در صحنه دانست و افزود: حضور مردم اساسی‎ترین پشتوانه نظام است، مردم با مقبولیتی که ایجاد کردند از نظام تحت هر شرایطی به پشتیبانی برخاستند.

امروز شرایط سخت‎تر و سنگین‎تر از دوران دفاع مقدس است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز روز سختی است اگر دیروز در دوران دفاع مقدس، تهدید و جنگ را داشتیم و در جریان آن حادثه اتفاقات، تخریب و شهادت بود، امروز شرایط سخت‎تر و سنگین‌تر از دوران دفاع مقدس است.

امامی اضافه کرد: در جریان دفاع مقدس به خاطر ارزش‎هایی که در آن تولید شد و روحیه بسیجی که در میدان وجود داشت و خون‎هایی که ریخته شد همه اینها یک پشتوانه معنوی عظیمی به لحاظ حساسیت‎هایی که وجود داشت ایجاد می‎کرد اما در شرایط فعلی مردم در فقر و تنگنا دست و پا می‎زنند، فشار تورم و گرانی، امنیت روانی مردم را تحت‎ تاثیر قرار می‎دهد.

وی شرط عبور از مشکلات را در تحمل سختی‎ها دانست و گفت: آنچه در دوران دفاع مقدس ملت را به پیروزی رساند استقامت و پایداری بوده است، تا به حال نیز تحریم‎ها و تهدیدها نتوانسته روحیه و استقامت مردم را تغییر دهد.

اگر خودمان شاداب باشیم می‎توانیم شادابی را به هر شکلی در مردم تقویت کنیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن چشم طمع به انتخابات ایران دوخته است، متذکر شد: دشمن دلش می‎خواهد استقبال مردم از انتخابات سرد و کمرنگ باشد لذا مقام معظم رهبری از ابتدای سال سناریوی دشمن را خواند و بلافاصله بخش حماسه سیاسی را مطرح کرد قطعاً حماسه سیاسی با شور و نشاط و حضور تعیین‎کننده مردم رقم خواهد خورد.

امامی با تصریح اینکه فقط یک گام تا خلق حماسه سیاسی مانده است، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت نخبگان، اظهارنظر اندیشمندان و صاحبنظران به تحقق حماسه سیاسی کمک خواهد کرد لذا برای حضور موثر باید شرایط به خوبی فراهم شود، اگر خودمان شاداب باشیم می‎توانیم شادابی را به هر شکلی در مردم تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه پشت حماسه سیاسی ظهور حماسه اقتصادی وجود دارد، گفت: اگر در تعیین انتخاب موردنظر و فرد اصلح دقت کنیم یقیناً به پیشرفت و تعالی کشور کمک می‎شود.

100 هزار میلیارد نقدینگی جامعه باید جهت بگیرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فردی را انتخاب کنیم که تحولات را به سمت اقتصادی کردن کشور پیش ببرد، اظهار داشت: لازمه تحقق این مهم، اقتصادی کردن مردم و مردمی کردن اقتصاد است که این سرمایه در دست مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 100 هزار میلیارد نقدینگی جامعه باید جهت بگیرد، خاطرنشان کرد: این مقدار نقدینگی به جای اینکه تورم افسارگسیخته ایجاد کند می‎تواند به صورت مولد درآمده و تولید ثروت و اشتغالزایی ایجاد کند و نگرانی‎هایی که در لایه‎های مختلف وجود دارد را کاهش دهد.

انتهای پیام/83001/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول