اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

جلیلی‌حسینی: زنان مشوق خانواده برای خلق حماسه سیاسی هستند

مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: زنان مشوق حضور خانواده و فرزندان خود در حماسه سیاسی هستند.

جلیلی‌حسینی: زنان مشوق خانواده برای خلق حماسه سیاسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه سادات جلیلی‌حسینی در بازدید از شعب اخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهایی که از شعبه‌های اخذ رأی داشته‌ام حضور زنان بسیار پرشورتر و یا به اندازه مردان بوده است.

وی ادامه داد: زنانی را دیدم که در هوای گرم با نوزادان خود به پای صندوق رأی آمده بودند و این نشان از وفاداری آن‌ها به ملت است.

مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی افزود: از آنجا که زن قطب و قلب خانه است و میزان اثرگذاری زیادی دارد مشوق حضور خانواده و فرزندان خود در حماسه سیاسی است.

حسینی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همیشه شاهد حضور بسیار زیبا و پرشور زنان در پای صندوق‌های رأی بوده‌اند، اضافه کرد: مطمئن هستم اگر ساعت رأی‌گیری تمدید شود تعداد زیادی از مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: چون این ایام مصادف با ولادت فرزندان فاطمه‌زهرا(س) شده است مراسم عروسی زوج‌های جوان را داریم که با لباس عروسی در بهترین روز زندگی خود خالق حماسه سیاسی هستند که این نشان دهنده ولایت‌مداری زنان خراسان جنوبی است.

مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان در اندیشه‌های واهی به سر می‌برند و رسانه‌های آنها مرتب علیه نظام برنامه‌ریزی و فتنه می‌کنند، گفت: حضور مردم در تمام صحنه‌ها همیشه خط بطلانی بر روی اهداف دشمن بوده و هست.

حسینی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی بر اساس ارزش والایی که در بیانات مقام معظم رهبری و در کلام امام راحل وجود دارد هیچ وقت دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری بر نخواهند داشت.

وی افزود: حضور مردم در پیروزی سایر ملل ستم دیده اثرگذار خواهد بود و مردم با این حضور اجازه دخالت را از بیگانگان خواهند گرفت.

مدیرکل بانوان استانداری خراسان جنوبی از رئیس جمهور آینده خواست که به قول‌هایی که داده عمل کند و مشکلات جامعه را بررسی کند.

حسینی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید قدر این مردم را بداند چراکه در هیچ جای دنیا و تاریخ چنین ملتی را نمی‌توان پیدا کرد که تا پای جان خود برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی پافشاری کنند.

انتهای پیام/22481/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول