اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویین زهرا در مجلس:

عناصر افراطی در دولت روحانی جایگاهی ندارند

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: دوری از افراط در دولت روحانی جایگاه خاصی دارد.

عناصر افراطی در دولت روحانی جایگاهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، روح‌الله عباسپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آوج اظهار داشت: دوری از افراط در دولت روحانی جایگاه خاصی دارد که خود رئیس‌جمهور نیز در سخنرانی‌ها این امر را بیان کرده است.

عباسپور افزود: روحانی نخستین شخصی بود که لفظ امام خمینی (ره) را برای نخستین‌بار برای رهبر کبیر انقلاب به کار برد و البته این شخصیت، مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز هست.

این مسئول با تأکید بر اینکه مجلس با رصد کردن دقیق اوضاع مقتدرانه در مقابل انحرافات ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب و مجلس تعامل بسیار خوبی با هم دارند و اجازه نمی‌دهند که افراطیون با شایعه‌پراکنی و اخلال در روند خدمت‌رسانی، آرامش کنونی را بر هم بزنند.

عباسپور ادامه داد: انتخابات 24 خرداد علاوه بر برگزاری در کمال صحت و سلامت، به خوبی امانت‌داری نظام اسلامی را در حفظ آرای مردم نشان داد.

وی با بیان اینکه به طور قطع مردم و رهبر انقلاب پیروز حقیقی این انتخابات هستند، افزود: حماسه سیاسی 24 خرداد ماه به اتهام بزرگی پاسخ داد که دشمنان قسم‌خورده و فتنه‌گران در سال 88 به نظام اسلامی وارد و با به آشوب کشیدن جشن ملی مردم به نام تقلب 11 میلیونی کام ملت را تلخ کردند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم‌های متحجر منطقه‌ای و جبهه استکبار در 24 خرداد ماه به چشم دیدند که نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه اهل تقلب نیست و به آرای مردم تکیه دارد.

عباسپور در بخش دیگری از سخنانش از کم‌توجهی نسبت به رفع مشکل کمبود آب کشاورزی آوج انتقاد کرد و خواستار پیگیری جدی این موضوع برای توسعه این شهرستان شد.

وی مشکلات عدیده شهرستان آوج در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار داد و افزود: کمبود آب و عدم تخصیص تسهیلات مصوب در کارگروه کشاورزی شهرستان جزو مشکلاتی است که پیگیر حل آن هستیم.

این مسئول با ارائه گزارشی از روند پیگیری‌ها در خصوص مسائل عمرانی شهرستان آوج، توسعه این شهرستان را نیازمند عزم همگانی از سوی مسئولان دانست.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول