اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

ضرورت توجه دولت جدید به رفع معضل بیکاری

فرماندار کهگیلویه بیکاری را یکی از علل گرایش به مواد مخدر دانست و گفت: دولت تدبیر و امید رفع مشکل بیکاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ضرورت توجه دولت جدید به رفع معضل بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کارگاه آموزشی پیشگیری از مواد مخدر با حضور جمعی از کارکنان دستگاه‌های اداری کهگیلویه در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست با اشاره به اهمیت سلامت و امنیت جامعه گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت با ارزش هستند که باید آن‌ها را قدر بدانیم.

فرماندار کهگیلویه خدمات گسترده نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه را خوب توصیف کرد و افزود: زحمت‌کشان حوزه انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش می‌کنند.

جعفری با تأکید بر این‌که تأمین امنیت خاص و وظیفه تنها یک ارگان نیست، ادامه داد: امنیت یک بحث اجتماعی و دارای ابعاد گسترده‌ای است که یکی از ابعاد این حوزه نیروی انتظامی است.

وی در ادامه افزود: همه وظیفه داریم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی احساس مسئولیت داشته باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی برای امنیت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید در جهت جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم، برنامه‌ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد.

جعفری ادامه داد: باید عناصری که در جهت ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند مورد شناسایی قرار داد و با شدت و قاطعیت با آنان مبارزه شود.

وی با تشریح عوامل گرایش به اعتیاد، بیکاری را پدیده‌ای مخرب و تأثیرگذار در همه حوزه‌ها خواند و گفت: فرد بیکار با احساس پوچی و بیهودگی به سمت اعتیاد گرایش پیدا می‌کند.

جعفری رفع این معضل اساسی و ویرانگر را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید نسبت به مهار بیکاری تمهیدات لازم صورت گیرد.

جهان دیماز نیز مواد مخدر را یکی از معضلات اصلی اجتماعی عنوان کرد و گفت: اگر مواد مخدر و  اثرات سوء مصرف این مواد در جامعه نباشد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و ناامنی‌ها در جامعه بروز پیدا نخواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه با اشاره به پیشرفت مدرنیته مصرف مواد مخدر تصریح کرد: رواج مواد مخدر صنعتی با آزمایشگاه‌های غیرمجاز جایگزین مواد مخدر سنتی شده که آثار سوء مصرف این مواد را افزایش داده است.

دیماز با اشاره به تعبیر غلط مسکن خواندن مواد مخدر در درمان بیماری‌ها عنوان کرد: مواد مخدر به عنوان یک معضل سبب فروپاشی نظام خانواده و نیز سیستم اداره‌ها می‌شود.

انتهای پیام/82016/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول