اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

حادثه هفتم تیر ماهیت نفاق را برملا کرد

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: حادثه تلخ و تأسف‌بار هفت تیر ماهیت پلید و نیرنگ‌گونه جریان نفاق را بر ملا کرد و در مقابل حقانیت مظلوم‌ترین شخصیت‌ها و انسان‌های خدایی را آشکار ساخت.

حادثه هفتم تیر ماهیت نفاق را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود رجب‌نژاد صبح امروز در همایش علل و عوامل حادثه هفت تیر در اردبیل اظهار داشت:‌ این انفجار و حرکت‌های مزبوحانه منافقان نشان روشنی از کینه‌ورزی آنها با انقلاب و آرمان‌های آن بود که در قالب حرکت بسیار ناپسند و شنیع ترور شخصیت‌های ارزشی و انقلابی انجام شد.

وی تصریح کرد: ‌مهم‌ترین هدف دشمن ترور و به شهادت رساندن بزرگان انقلاب نظیر آیت‌الله خامنه‌ای بود که خداوند متعال در شش تیرماه این انسان ارزشی و والامقام را به عنوان ذخیره معنوی این نظام از آسیب ترور حفظ کرد و برای همیشه دشمنان به این حقیقت پی بردند که خداوند متعال زمین و زمینیان را هرگز از حجت و راهنمای مصلح و حقیقی خالی نمی‌گذارد.

رجب‌نژاد خاطر نشان کرد:‌ هدف دشمن بعد از ناکام ماندن ترور امام خامنه‌ای در آن مقطع روی ترور دیگر شخصیت‌ها متمرکز شد به طوریکه در هفتم تیرماه سال 60 دشمن در یک حرکت دیگر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را که مشغول خدمت به اسلام و مسلمانان بودند، در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران به شهادت رساند.

این مسئول اضافه کرد: انفجار تروریستی کوردلان در این دفتر داغی بر دل امت اسلامی و انقلابی ایران بود که چهره پلید و مزورانه استکبار و گروه‌های منافق را به خوبی نشان داد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز با گذشت بیش از سه دهه از این حادثه تلخ و تأسف‌بار، خود دشمنان اعتراف می‌کنند که به رغم شیطنت‌های مختلف اعم از ترور، جنگ، تهدید، تحریم و حرکت‌های متعدد در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند و همیشه حرکت آنها در نطفه خفه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل حادثه هفتم تیر را حادثه روشن و حقیقی در تبیین حقیقت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و ادامه داد: کشور ما امروز به برکت خون همین بزرگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی با وجود شیطنت‌های دشمن در اوج صعود و سربلندی قرار گرفته و هرگز از اهداف خود ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده است.

رجب‌نژاد گفت:‌ خداوند متعال امام خامنه‌ای را برای این ملت به عنوان ذخیره معنوی حفظ کرده و امروز با زعامت آن حضرت تمام امت اسلامی به سمتی حرکت می‌کند تا در آینده نزدیک کاخ شیاطین برچیده شده و سرود عزت و پیروزی در تمام دنیا و جوامع اسلامی نواخته شود.

انتهای پیام/62003/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول