اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کوهبنان خبر داد

کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری کوهبنان

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان گفت: در سال ‌جاری نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری شهرستان بوده‌ایم.

کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسن سلطانی‌نژاد شب گذشته در جمع مردم کوهبنان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر گفت: 32 سال پیش گروهی از منافقان کوردل به جان بالاترین مسئول قضایی کشور سوء‌قصد کردند و یکی از یاران صدیق حضرت امام و از حامیان اصلی انقلاب را به همراه یارانش به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت کارکنان دادگستری کوهبنان به منظور حفظ نام و خاطره 72 گل بوستان انقلاب نسبت به اجرای برنامه‌هایی از جمله گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری جلسه شورای اداری، برگزاری دعای ندبه در کنار قبور مطهر شهیدان و ... اقدام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان تصریح کرد: خون پاک شهیدان بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد و امروز که 34 سال از زمان استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته، شاهد ذلت و خواری بیش از پیش دشمنان این مرز و بوم هستیم.

وی تصریح کرد: عملکرد دادگستری کوهبنان در سالی که گذشت را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، یکی انتخابات بود که در این راستا دادگستری کوهبنان با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با توجه به ماهیت کار به طور کلی رعایت اصل بی‌طرفی را مبنای کار خود قرار داد و با تشکیل ستاد پیشگیری و پیگیری جرائم انتخاباتی اقدامات مهمی را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم انجام داد.

سلطانی‌نژاد عنوان کرد: برگزاری چند جلسه با کاندیداهای شوراهای شهر و روستا و مسئولان ستادهای انتخاباتی و توضیح مسائل مربوطه در محافل عمومی از جمله مراسم نماز جمعه زمینه خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری رقم خورد بنابراین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان کوهبنان در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه تنش برگزار شد.

وی در زمینه جرائم عمومی گفت: کوهبنان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد به گونه‌ای که نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری شهرستان بوده‌ایم و عمده پرونده‌ها دعاوی خانوادگی و حقوقی و کیفری بوده‌اند.

سلطانی‌نژاد تأکید کرد: نقش دادگستری در خلق حماسه اقتصادی به‌کارگیری تدبیر قضایی در پرونده‌هایی است که موضوع اقتصاد ملی در آن مطرح است.

انتهای پیام/80012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول