اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بینش شهید مطهری بی‌نظیر بوده است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: سعه‌صدر، بصیرت و دوراندیشی شهید بهشتی در طول عمر مبارکش مانع از آن شد تا دشمن بتواند بر اندیشه و آرمان او غلبه کند.

بینش شهید مطهری بی‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه در بیله‌سوار اظهار داشت: شهید بهشتی شخصیت بی‌نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی است که در همان سال‌های مبارزات بنیان‌گذار کبیر انقلاب سعی کرد تمام مسایل و مشکلات را به جان خریده و همراه با بنیان‌گذار کبیر انقلاب مجاهدتی بی‌نظیر در تاریخ این سرزمین از خود به یادگار بگذارد و با خصلت‌ها و ویژگی‌هایش بسیاری از دوستان و دشمنان را متحیر کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با ظهور خود در قرن معاصر توانست شخصیت‌های بی‌نظیری را همچون شهید مطهری و بهشتی به دنیا عرضه کند که در تفکر، دوراندیشی و نخبگی ممتاز و بی‌نظیر بودند، تصریح کرد: دشمن عنود که توان و تحمل وجود چنین شخصیت‌هایی را نداشت آنها را به سرعت از این انقلاب و نظام گرفت اما غافل از اینکه اندیشه، مرام و مکتب این شهدای والامقام زنده و بالنده است.

قیاسی به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و وارد کردن اصل مترقی ولایت فقیه را به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی یادآور شد و خاطر نشان کرد: همه ما امروز گرد سفره ولایت نشسته‌ایم و از نعمات و مواهب این مکتب غنی متنعم هستیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد که شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در اوج مظلومیت و خدمتگزاری مورد حقد و کینه دشمنان قرار گیرند اما جبهه کفر چنان از شخصیت بی‌نظیر دکتر بهشتی برآشفته بود که بعد از کنار گذاشته شدن بنی‌صدر سعی کرد انتقام این حرکت انقلابی مجلس و بنیان‌گذار کبیر انقلاب را از یاران امام بگیرد.

وی بیان کرد: دنیا امروز به وجود شخصیت‌های بی‌نظیر همچون دکتر بهشتی با آگاهی و درایت فوق‌العاده غبطه می‌خورد که در عصر معاصر با تدین خود کوشیدند تا اسلام ناب را در تمام احکام و حدود اجرایی ساری و جاری سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار به سهم بسزا و عمده دکتر بهشتی در تدوین پیش‌نویس قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: برای اجرایی کردن قانون اساسی در کشور و هدایت مردم به سمت و سوی قانون‌مداری دکتر بهشتی تلاشی وافر و مجاهدتی حقیقی داشت.

قیاسی اظهار امیدواری کرد: مسئولان زحمتکش قوه قضائیه با تبعیت از راه و آرمان دکتر بهشتی در راستای احقاق حق مظلومان نباید از هیچ کوششی دریغ کنند چرا که چشم همه مظلومان و محرومان به اجرای عدالت است.

وی در ادامه حضور مردم در انتخابات را حماسی و در مسیر خواسته‌های مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد:‌ مردم با بینش و اراده استوار خود حماسه‌ای پرشور و نشاط خلق کرده و صحنه‌هایی از وفاداری، ایمان و استقامت خود را به نمایش گذاشته و دشمنان قسم خورده نظام را متحیر و مبهوت گذاشتند.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول