اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در درمانگاه مطهری شیراز صورت گرفت

راه‌اندازی درمانگاه آموزشی پژوهشی طب سنتی در شیراز

درمانگاه آموزشی پژوهشی طب سنتی در درمانگاه شهید مطهری شیراز راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی درمانگاه آموزشی پژوهشی طب سنتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر مجتمع درمانگاهی شهید مطهری این شهر اظهار کرد: در راستای ارتقای برنامه‌های پژوهشی و آموزشی گروه طب سنتی و تاریخ پزشکی و استفاده از آموزه‌های طب سنتی در راستای درمان بیماران، درمانگاه آموزشی و پژوهشی طب سنتی در درمانگاه شهید مطهری راه‌اندازی شد.

علی جنگجو افزود: درمانگاه طب سنتی روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 در طبقه ششم مجتمع درمانگاهی شهید مطهری فعال بوده و به مراجعان و بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: در این درمانگاه در مرحله نخست بعد از شرح ‌وضعیت‌گیری از بیماران توسط دستیاران طب سنتی تدابیر حفظ‌الصحه انجام و بیمار به طور مجدد دو هفته بعد ویزیت می‌شود.

جنگجو اضافه کرد: در مرحله دوم ویزیت تدابیر دارویی انجام می‌شود و در صورت نیاز بیمار به انجام آزمایش به پزشک مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: پس از سه ماه از شروع به کار درمانگاه، بیماران دسته‌بندی شده و آن دسته که انتفاع بیشتر و خاصی را دریافت می‌کنند، پذیرش می‌شوند.

جنگجو اضافه کرد: در حال حاضر بعضی از بیماران توسط متخصصان به این درمانگاه ارجاع داده می‌شوند به عنوان مثال بیماران نازایی که از درمانگاه زنان می‌آیند در درمانگاه‌های تخصصی پذیرش شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

وی گفت: طرح درمان سردرد با روش طب سنتی نیز در این درمانگاه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول