اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند:

امسال سال شکوفایی شهرداری بیرجند در حوزه‌های عمرانی است

شهردار بیرجند گفت: امسال سال شکوفایی شهرداری بیرجند در حوزه‌های عمرانی است و هم‌اکنون شهرداری بیرجند؛ رتبه دهم را در بین شهرداری‌های کشور به خود اختصاص داده است که درصدد ارتقای این رتبه به یازدهم هستیم.

امسال سال شکوفایی شهرداری بیرجند در حوزه‌های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی مدیح در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از شهرداری بیرجند، اظهار داشت: از آغاز فعالیت در شهرداری کار را با جدیت آغار کرده‌ایم و در چند ماه اخیر فعالیت‌های گسترده در حوزه عمرانی شهر بیرجند برای عموم مردم مشهود است.

وی افزود: سال 92 سال شکوفایی شهرداری بیرجند در حوزه های عمرانی است و هم‌اکنون شهرداری بیرجند؛ رتبه دهم را در بین شهرداری‌های کشور به خود اختصاص داده است که درصدد ارتقای این رتبه به یازدهم هستیم تا از شهرهای بزرگ یک رتبه کمتر داشته باشیم.

شهردار بیرجند اذعان داشت: آسفالت خیابان‌های شهر از مهمترین درخواست‌های مردم مرکز استان بوده که در این مدت 9 میلیارد تومان در بحث آسفالت شهر بیرجند هزینه شده است.

مدیح از افتتاح فرهنگسرای بیرجند با ظرفیت 3 هزار نفر همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اجرای این پروژه به دلیل قرار گرفتن روی گسل؛ با تاخیر انجام شده و از امروز مراحل خاکبرداری آن انجام شده است.

وی بیان داشت: تعداد 2 الی 3 پروژه منطقه‌ای و استانی در شهر بیرجند تعریف شده است که از جمله آن می‌توان به کمربند غرب بیرجند اشاره کرد.

شهردار بیرجند به اتصال بلوار موسی بن جعفر (ع) به سه راه اسدی از دیگر پروژه‌های شهرداری بیرجند اشاره کرد و افزود: تا 25 مردادماه جاری طرح مطالعاتی این پروژه تحویل داده می‌شود.

مدیح با بیان اینکه عملیات اجرایی تالار بزرگ شهر طی سه هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: این تالار با ظرفیت یک‌هزار و 100 نفر در طبقه آخر پارکینگ طبقاتی بیرجند احداث می‌شود.

وی از افتتاح بزرگترین دریاچه مصنوعی شرق کشور همزمان با نیمه شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل خاک‌برداری این پروژه تمام شده است.

شهردار بیرجند اذعان داشت: تقاطع غیرهمسطح پاسداران بلوار صیاد شیرازی و ارتش در دست مطالعه است و امیدواریم این پروژه تا دهه فجر برای کلنگ‌زنی آماده شود.

انتهای پیام/22481/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول