اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قزوین:

بسیج هنرمندان به دنبال پرورش استعداد‌های نهفته است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: بسیج هنرمندان به دنبال پرورش استعداد‌های نهفته است.

بسیج هنرمندان به دنبال پرورش استعداد‌های نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، صبح امروز در مراسمی مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان معرفی و از خدمات مسئول پیشین این کانون قدردانی شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در این مراسم با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته به وسیله مجموعه هنرمندان بسیجی شهر تاکستان اظهار کرد: تربیت هنرمند جزو اهدافی است که در کانون بسیج هنرمندان نهادینه شده و پیگیری می‌شود.

محمد امیری مقدم افزود: مسئولان کانون‌های هنری شهرهای استان باید تربیت هنرمندان اصیل و نجیب را در برنامه اصلی کار خود قرار دهند و نسبت به پیگیری آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ بسیجی و عمل به آیین‌های دینی در نزدیکی به ذات الهی تأثیرگذار است، تصریح کرد: رمز توسعه و تعالی وجود هر شخص در توجه به معنویات نهفته است و امروز پرورش استعداد‌ها جزو اهداف اساسی در بسیج هنرمندان به حساب می‌آید.

امیری مقدم با بیان اینکه اخلاق در عمل به معنای پیاده کردن اهداف بسیج است، تصریح کرد: انسان با داشتن هدف هیچ‌گاه خسته نمی‌شود و اگر رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد، کسب قدرت و منافع شخصی هیچ‌گاه بر افراد تسلط نمی‌یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین با بیان اینکه انجام اعمال جهادی بدون در نظر‌ گرفتن مزد دنیوی به معنای معامله با خداوند متعال محسوب می‌شود، تصریح کرد: حضور بسیجی در بسیج هنرمندان یکی از اهداف عالیه این نهاد تلقی می‌شود.

فریدون طاهرخانی در حاشیه مراسم امروز به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان منصوب شد و از زحمات و تلاش‌های شش ساله مجید رحمانی مسئول پیشین کانون بسیج هنرمندان شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول