اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

کتابخانه شهید قدوسی شلمزار برتر فرهنگی معرفی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه شهید قدوسی شلمزار با ارزیابی نهاد کتابخانه‌های کشور، به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور در مردادماه سال‎جاری معرفی شد.

کتابخانه شهید قدوسی شلمزار برتر فرهنگی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، بهروز صادقی اظهار کرد: کتابخانه شهید قدوسی در ماه‌های اخیر با تلاش چشمگیر در اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی، و به ویژه با ارتقای رتبه مشارکت در مسابقات فرهنگی توانست عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور را کسب کند.

وی با اشاره به معیارهای مورد نظر نهاد مرکزی برای انتخاب کتابخانه برتر فرهنگی در کشور، گفت: فضا سازی فرهنگی کتابخانه، وجود وبلاگ و وب‌سایت برای کتابخانه، وجود تابلو اعلانات فرهنگی و درج مطالبی چون جملات بزرگان، اخبار فرهنگی، حدیث هفته و ...، نصب پوسترهای مسابقات فرهنگی و این چند کتاب از جمله این مولفه‌ها محسوب می‎شود.

صادقی ادامه داد: وجود کانون‌های ادبی، کانون‌های مطالعاتی، برگزاری جلسات نقد کتاب، برگزاری نمایشگاه در محل کتابخانه، و شناسایی، تعامل، و جلب مشارکت مراکز فرهنگی پیرامون کتابخانه برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر این مولفه‌ها محسوب می‎شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: این تلاش و پشتکار مستمر باشد و شاهد موفقیت‌های بیشتر کتابخانه شهید قدوسی و سایر کتابخانه‌های استان باشیم.

انتهای پیام/68001/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول