اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در یاسوج برگزار شد

گردهمایی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه 5 کشور

گردهمایی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه پنج کشور امروز در یاسوج برگزار شد.

گردهمایی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه 5 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز گردهمایی روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه پنج کشور با حضور کلیه اعضا و نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این گردهمایی که تمامی روسای جهاد کشاورزی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و مدیران و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان‌های جنوب کشور حضور داشتند، هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای توسعه بخش کشاورزی و تعامل با سازمان نظام مهندسی در این خصوص پرداختند.

گفتنی است؛ این گردهمایی با حضور اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه پنج کشور که شامل استان‌های خوزستان، فارس، ایلام، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان است در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

الله‌بخش شجاعی در این گردهمایی ضمن خیر مقدم به کلیه مهمانان حاضر در جلسه به اهداف گردهمایی پرداخت و اظهار کرد: نشست مشترک شورای جهاد کشاورزی منطقه پنج با هدف آشنایی با اهداف و برنامه‌های کشاورزی و سازمان نظام مهندسی استان‌های منطقه پنج برگزار شده، است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌های مختلفی در زمینه‌های کشاورزی و آبخیزداری است که از استان‌های حاصلخیز، مرتفع و کوهستانی محسوب می‌شود.

این مسئول، میزان بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد را به نسبت رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: کمترین بارندگی در شهرستان بهمئی و بیشترین آن نیز در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده که این امر ظرفیت‌های خوبی برای توسعه باغات را به وجود آورده است.

شجاعی با تأکید بر اینکه شیب‌دار بودن اراضی کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در استفاده و توسعه باغات موثر باشد، اذعان کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف کشاورزی برون سپاری در بین این مجموعه مناسب گزارش شده، است.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول