اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان:

رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر از دغدغه‌های شهرداری است

شهردار همدان گفت: رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر از دغدغه‌های مهم شهرداری است.

رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر از دغدغه‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مراسمی با حضور شهردار همدان تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق چهارگانه پارک محله‌ای منوچهری همدان افتتاح شد.

شهردار همدان در آیین افتتاح این پارک افزود: پارک نواری منوچهری تنهاترین پارک این محله بوده که طی مدت دو ماه احداث شده است.

سید مسعود عسگریان مساحت این پارک را 2 هزار و 700 متر مربع بیان کرد و گفت: برای احداث این پارک نیز 5 میلیارد ریال هزینه شد.

وی رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر را از دغدغه‌های مهم شهرداری دانست و اظهار داشت: ایجاد بوستان منوچهری گامی برای ایجاد رفاه شهروندان در این منطقه است.

شهردار همدان با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در این منطقه تصریح کرد: ارتقای سطح زندگی شهروندان در حاشیه شهر در دستور کار شهرداری است و در این راستا سعی شده در این مناطق با ایجاد بوستان‌ها و مراکز فرهنگی زمینه نشاط شهروندان را فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نیز گفت: شورای شهر و شهرداری همدان توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر همدان داشته و سعی شده با ایجاد فرهنگسراها، بوستان‌ها و همچنین سالن‌های ورزشی گام‌های مهمی در راستای رفاه شهروندان برداشته شود.

رضا غلامی‌خجسته خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگسرای منوچهری با 400 متر مربع زیربنا و سالن ورزشی با یک هزار و 19 متر مربع در منطقه منوچهری در دستور کار شهرداری و شورای شهر همدان قرار دارد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: امسال 6 میلیارد و 300 میلیون تومان برای مسائل فرهنگی شهر همدان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در ادامه دومین فرهنگسرای شهرداری منطقه 4 در 4 هزار متر مربع مساحت و فرهنگسرای مسجد سیدالشهدای شهرک مدنی در 200 متر مربع و در 4.5 طبقه کلنگ‌زنی شد.

همچنین عملیات اجرایی سالن ورزشی منطقه اسلامشهر نیز آغاز شد.

انتهای پیام/89017/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول