اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش آگاهی جامعه هدف صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی «توانبخشی مبتنی بر جامعه» در بهزیستی قزوین

کارگاه آموزشی CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) با هدف افزایش آگاهی جامعه هدف بهزیستی در قزوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «توانبخشی مبتنی بر جامعه» در بهزیستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کارگاه آموزشی یک‌روزه CBR در ادامه اجرای اهداف آموزشی برنامه‌های طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه و ارتقای سطح دانش و آگاهی تسهیل‌گران این طرح امروز در قزوین برپا شده است.

این کارگاه آموزشی از سوی اداره کل بهزیستی قزوین با حضور تسهیل‌گران و کارشناسان توانبخشی شهرستان‌های بهزیستی قزوین در سالن اجتماعات مجتمع توانبخشی نواب برگزار شده است.

کارگاه یاد شده با عنوان «آموزش به افراد خانواده‌ای که مشکل حرکتی دارند و اجرای تمرین‌هایی برای دست و پاهای ضعیف و خشک یا دردناک» برپا شده است.

در کارگاه آموزشی طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه دکتر کابلی فیزیوتراپیست و کارشناس توانبخشی بهزیستی قزوین به عنوان سخنران مطالبی در خصوص آناتومی عضلات و اعصاب مربوطه بیان کرد.

کابلی در کارگاه آموزشی CBR به افرادی که در ناحیه دست یا پا احساس ضعف، خشکی و درد داشتند، روش‌ها و تمرین‌هایی با هدف جلوگیری از خشکی مفاصل و کاهش درد برای آنان ارائه کرد.

در این کارگاه آموزشی، تسهیل‌گران به بیان مشکلات و تجربیات خود در زمینه‌های مختلف شغلی پرداختند و برای رفع این مشکلات با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین کارشناس توانبخشی بهزیستی قزوین در این راستا راهکارهای مؤثر را برای رفع مشکلات تسهیل گران در زمینه‌های مختلف شغلی به آنان ارائه کرد.

انتهای پیام/77009/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول