اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلیمیان در گفت‌وگو با فارس:

150هزار عکس فاخر در زمینه دفاع مقدس از شفیق فکه منتشر خواهد شد

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه گفت: به مناسبت نزدیک شدن هفته دفاع مقدس 150 هزار عکس فاخر از رشادت‌های شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از وب سایت شفیق فکه منتشرخواهد شد.

150هزار عکس فاخر در زمینه دفاع مقدس از شفیق فکه منتشر خواهد شد

علی‌اکبر سلیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان ضرورت ایجاد فعالیت در فضای مجازی در زمینه دفاع مقدس اظهار کرد: به عنوان یک جانباز 76 درصدی بعد از دوران دفاع مقدس بیکار ننشستم و در فضای مجازی به ویژه در صحنه جنگ نرم اقدام به ثبت و ضبط آثار شهدا و ایثار گران کردم.

وی با اشاره به پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه افزود: با به انزوا رفتن تاریخ دفاع مقدس در سال 1382 با توجه به مقدماتی که فراهم شد اقدام به تاسیس سایت شفیق فکه با موضوع پیگیری مطالبات شهدا، ایثارگران و جانبازان با توجه به تجارب متعددی که در زمینه رسانه داشتم، کردم.

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه با بیان اینکه این پایگاه دفاع مقدس شامل مسائل مختلف تحلیل نبرد، آلبوم تصاویر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از 15 سایت مختلف مذهبی گرفته‌شده، چت روم‌های دفاع مقدس و علمی، رادیوی دفاع مقدس و فرهنگ جامع رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به نشانی پایگاه الکترونیکی شفیق فکه به نام http://www.shafighefakeh.ir گفت: به مناسبت نزدیک شدن هفته دفاع مقدس 150 هزار عکس فاخر از رشادت‌های شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از این سایت منتشر خواهد شد.

سلیمانیان با بیان اینکه تاکنون این وب سایت ارزشی دفاع مقدس از طرف نهاد تا کسی مورد حمایت واقع نشده است و حامیان ما بچه حزب الهی هستند، تاکید کرد: این سایت با مجوز وزارت ارشاد در حال ادامه فعالیت است و از لحاظ کلی مقام نخستین رسانه‌های دیجیتال انقلاب در موضوع پایگاه‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را توانسته است کسب کند.

وی با بیان اینکه آماده نقطه نظرات و پیشنهادهای مخاطبان هستیم، تصریح کرد: نخستین سپاهی و جانبازی هستم که حرف اول را در فضای مجازی در زمینه دفاع مقدس را می‌زنم، همچنین دامنه‌های متناسب و طرح‌های جدید دیگر در زمینه دفاع مقدس در برنامه داریم.

انتهای پیام/63023/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول