اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

سالن ورزشی روستای تکله در پارس‌آباد مغان افتتاح شد

همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس سالن ورزشی روستای تکله پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی روستای تکله در پارس‌آباد مغان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاح این سالن اظهار داشت: این سالن در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و در زیربنای 850 متر مربع احداث شده است.

احد پازاج افزود: برای ساخت این سالن با گنجایش 300 نفر تماشاگر حدود پنج میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده که سه میلیارد و 600 میلیون ریال این رقم از اعتبارات ملی و بقیه از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی تکله به صورت استاندارد و در عرض یک سال بنا شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه و بستر برای شکوفایی و رونق ورزش روستاهای تابعه فراهم شد.

پازاج با اشاره به قابلیت‌ها و استعدادهای ورزشی پارس‌آباد خاطر نشان کرد: این شهرستان استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی در حوزه ورزش دارد که نمونه بارز آن افشین بیابانگرد کشتی‌گیر ملی‌پوش است که به زودی عازم مسابقات جهانی کشتی فرنگی کشور مجارستان می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دورترین نقاط کشور خدمات‌رسانی شده است.

وی به ضرورت توسعه و تجهیز اماکن و سالن‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه و گسترش مکان‌های ورزشی و توجه بیشتر به بخش ورزش و نیز حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی، موجب بالندگی و پویایی این بخش می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: استاندار اردبیل 200 میلیون ریال برای تجهیز سالن‌های ورزشی این شهرستان اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز با بیان اینکه در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای رونق بخش ورزش کشور به خصوص در روستاها برداشته شده است، گفت: سرمایه‌گذاری در بخش ورزش از بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

در این مراسم همچنین استاندار اردبیل 21 دست لباس و 21 جفت کفش ورزشی برای جوانان روستای تکله اهدا کرد.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول