اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

دریافت گواهی حفظ قرآن کریم توسط 12 هزار دانش‏آموز زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 12 هزار دانش‏آموز زنجانی موفق به کسب گواهی حفظ قرآن کریم شده‏اند.

دریافت گواهی حفظ قرآن کریم توسط 12 هزار دانش‏آموز زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری امشب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک دهه کرامت، برگزاری این جشنواره را در چنین ایام مبارکی به فال نیک گرفته و اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم موفق به کسب رتبه نخست شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات تحولی وزارت آموزش و پرورش بود که کار خود را از سال گذشته آغاز کرده است، تصریح کرد: کسب رتبه نخست نمایشگاه قرآن کریم در نخستین سال کاری توسط این دانشگاه بسیار قابل توجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه کسب رتبه‎های برتر بیانگر این است که دانشجویان جذب شده در این دانشگاه چهره‏های قرآنی هستند، افزود: این دانشجویان هر چه فعالیت‎های قرآنی خود را گسترش دهند در آینده آثار و برکات آن در مدارس مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: پنج هزار نخبه قرآنی نیز در سراسر کشور جذب شده است.

نظری با اشاره به اینکه آغاز نهضت حفظ قرآن کریم در کشور از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: بیش از 46 هزار نفر از دانش‏آموزان استان زنجان که بیش از 25 درصد از مجموع دانش‏آموزان را تشکیل می‏دهند در نخستین سال از آغاز نهضت ملی حفظ برای حفظ قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار دانش‏آموز در استان زنجان موفق به دریافت گواهی حفظ شده‏اند، ادامه داد: برنامه‏ریزی‎‏های مختلفی نیز در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‏ها، جشنواره‏ها و مسابقات قرآنی در آموزش و پرورش ضمن ایجاد آثار و برکات ویژه، سرمایه‎گذاری نیز به شمار می‏رود، تصریح کرد: افرادی که فعالیت قرآنی خود را ارتقا می‏دهند، سرمایه بزرگی برای آموزش و پرورش محسوب می‏شوند.

انتهای پیام/73006/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول