اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم پاس همدان:

پاس بچه سرراهی است/ پول خرید آب معدنی هم نداریم

سرمربی تیم پاس همدان با بیان اینکه تیم پاس مثل بچه‌ای سرراهی شده است و پول خرید آب معدنی هم ندارد، خواستار حمایت مسئولان همدان از این تیم شد.

پاس بچه سرراهی است/ پول خرید آب معدنی هم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی خورشیدی دقایقی پیش در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران با انتقاد از داوری بازی، اظهار داشت: آنهایی که بازی امروز را ندیدند شاید باورشان بشود که واقعا ما حقمان این بود که سه بر صفر بازنده باشیم اما آنهایی که در استادیوم بودند و آنهایی که بعدا از طریق تلویزیون بازی را خواهند دید حتما به این نتیجه خواهند رسید که حق پاس باخت نبود.

وی افزود: خطایی که منجر به نواختن ضربه ایستگاهی و در نتیجه گل نخست آلومینیوم شد، به هیچ وجه خطا نبود و به اشتباه خطا گرفته شد.

سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: داور در این صحنه فاصله زیادی با محل برخورد دو بازیکن داشت.

خورشیدی افزود: داور پس از گل نخست آلومینیوم یک فرصت گل‌زنی را از تیم پاس با اعلام نادرست آفساید گرفت.

وی در عین حال با بیان اینکه انتقاد از داوری توجیهی برای باخت سه بر صفر تیمش نیست، بیان داشت: پاس این روزها صاحب ندارد و از تیمی که صاحب ندارد، نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشت.

خورشیدی با بیان اینکه در باشگاه برای تامین آب معدنی و شیرینی نیز پول وجود ندارد، گفت: تیم پاس مثل بچه‌ای سرراهی شده است که این برازنده باشگاهی با این قدمت نیست.

سرمربی تیم پاس همدان با بیان اینکه پس از برد آلومینیوم دیدیم که تمام مسئولان آن و حتی مدیرعامل و صاحب کارخانه آلومینیوم برای دلگرمی و عرض تبریک به بازیکنانشان پیوستند، یادآور شد: اما پاس حتی چند روز قبل نیز که در یک بازی موفق به برد شد تنهای تنها بود.

وی خطاب به مسئولان استان همدان با بیان اینکه باید مدیر عامل تیم پاس را حمایت کنند، گفت: از استاندار و مسئولان همدان انتظار بیشتری داریم.

خورشیدی از تیم پاس به عنوان سرمایه‌ای برای همدان یاد کرد و افزود: با حمایت از تیم‌های ورزشی است که می‌توان در راستای سلامت جوانان گام برداشت.

بازی دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس برگزار شد و با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول