اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت هلال احمر اصفهان در مسابقات امداد جاده خوش درخشید

تیم منتخب برادران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در مسابقات تخصصی امداد و نجات در جاده توانست رتبه سوم کشور را از آن خود کند.

جمعیت هلال احمر اصفهان در مسابقات امداد جاده خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: مسابقات کشوری تخصصی امداد و نجات در جاده با کسب مقام سومی  تیم منتخب برادران  جمعیت هلال احمر استان اصفهان به کار خود پایان داد.

حیدر علی خان بازی تشریح کرد: این دوره از مسابقات پس از برگزاری مرحله شهرستانی و استانی و معرفی تیم‌های برتر استان‌ها جهت شرکت در مرحله کشوری به میزبانی جمعیت هلال احمر استان البرز در بخش امداد و نجات در جاده برگزار شد.

وی افزود: تیم منتخب اعزامی از جمعیت هلال احمر استان اصفهان شامل 3 نفر از تیم امداد و نجات نطنز و یک نفر از تیم امداد و نجات کوهپایه که موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری شده بود در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده هلال احمر استان در مسابقات حضور یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  خاطر نشان کرد: پس از تلاش تیم‌های منتخب از  استان‌های کشور در این مسابقات، تیم تخصصی امداد و نجات اعزامی که به نمایندگی از هلال احمر استان اصفهان در این مسابقات شرکت کرده بود و موفق شد مقام سوم را کسب نماید.

انتهای پیام/2301/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول