اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

اجرای ویژه طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای ویژه طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان خبر داد.

اجرای ویژه طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوای اصفهان، اظهار کرد: اصفهان در روز‌های جمعه و شنبه به دلیل ورود موج سرما و به استان و عدم وزش باد با پدیده اینورژن مواجه شده است.

وی با بیان اینکه با بروز پدیده اینورژن در استان با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه شدیم، اضافه کرد: اما پدیده اینورژن و وارونگی دما در اصفهان به مرز هشدار نرسید.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه جلسات ویژه‌ای در راستای کنترل پدیده اینورژن در اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز اصفهان با پدیده اینورژن مواجه نیست.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی هوا‌شناسی این است که اصفهان تا پایان هفته با وزش باد و بارندگی پراکنده در غرب استان مواجه می‌شود، ادامه داد: همچنین در پایان هفته نیز موج هوای سرد به اصفهان وارد می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای کنترل آلودگی هوا و پدیده اینورژن در اصفهان انجام شده است، تاکید کرد: طرح جامع کاهش آلودگی هوا به صورت ویژه در اصفهان اجرا شده است و کارگروه‌های ویژه نیز به منظور کنترل آلودگی هوا و پدیده اینورژن در اصفهان تشکیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در فصل پاییز و زمستان اصفهان با پدیده اینورژن مواجه می‌شود، افزود: مردم باید در زمان بروز پدیده اینورژن از خودرو‌های شخصی برای تردد در سطح شهر استفاده نکنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه همچنین تدابیر لازم برای کنترل آلودگی هوا در شهر اصفهان اندیشیده شده است، گفت: طرح زوج و فرد در راستای کاهش آلودگی هوا با جدیت در اصفهان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول