اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور اجتماعی اداره کل تعاون هرمزگان اعلام کرد

تمدید مهلت ثبت نام کارگران در جشنواره امتنان

مسئول امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه جشنواره امتنان زمینه شناسایی کارگران و گروه‌های کاری نمونه را فراهم می‌کند از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام کارگران در جشنواره امتنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میثم رجایی صبح امروز در نشستی با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان، آخرین مهلت ثبت نام برای این مسابقه را 15 آبان‌ ماه سال جاری اعلام و اضافه کرد: کارگران واجدالشرایط و مشمول قانون کار می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی در سامانه www.kn92.mcls.gov.ir ثبت نام و نسبت به ارائه مدارک ثبت نام خود به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل سکونت خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کرده و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه داخل کارگاه خود اقدام کنند.

به گفته رجایی، تشویق کارگران تلاشگر در راستای ترویج هر چه بیشتر ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انضباط در محیط کار و نیز ترغیب آنان به ارتقای سطح دانش، آگاهی‌ها و مهارت‌های شغلی و همچنین شناسایی کارگران مبتکر، خلاق و نوآور به منظور کاهش وابستگی و تسریع در استقلال اقتصادی و شرکت آنان در برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است که هر ساله از سوی وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی در سطح استان‌ها و کشور برگزار می‌شود.

قابل ذکر است ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری در تولید و یا کاهش ضایعات، رعایت آیین نامه‌های داخلی کارگاه و مسئولیت‌پذیری، رعایت موارد ایمنی و تلاش در جهت کسب آموزش‌های ایمنی حفاظتی و بهداشتی، تلاش در جهت ارتقا مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات به همکاران از مهمترین معیارهای ارزیابی و انتخاب برترین‌هاست.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول