اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهره شورای شهر باز هم فوتبالی شد

دل پردرد قائم مقام ایرانجوان/ ایرانجوان نوش‌جان شمسا

در پانزدهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر، سیروس دهقان قائم مقام باشگاه ایرانجوان در پاسخ به عضو شورای شهر در جلسه هفته گذشته، در جلسه علنی حاضر شد تا به دفاع از خود بپردازد.

دل پردرد قائم مقام ایرانجوان/ ایرانجوان نوش‌جان شمسا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیروس دهقان صبح امروز در پانزدهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه اعضای شورای شهر نخبگان این شهر بودند که به نمایندگی از مردم انتخاب شدند، گفت: قانون اجازه اظهار نظر پیرامون بعضی از موضوعات که در چهار چوب خاصی قرار دارد به اعضای شورا نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه از اظهار نظر بدون سند اکبر شمسا متاسف است، افزود: ایشان باید قبل از اینکه به قول خودشان صحبت‌های مردم را به شورا انتقال دهند از اصل ماجرا باخبر می‌شدند و اذهان عمومی را دچار خدشه نمی‌کردند.

به دلیل حرف‌های عضو شورا بنده زمین‌خوار معرفی شدم

قائم مقام ایرانجوان با بیان اینکه من دارای شخصیت حقیقی و حقوقی در این شهر هستم، افزود: حرف‌های شمسا موجب شده من در اذهان عمومی و تمامی سایت‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها به عنوان زمین‌خوار معرفی شده و اعتبار چندین و چندساله‌ام را به خاطر حرف‌های بدون سند کسی که خود را نماینده مردم می‌داند در معرض خطر ببینم.

وی روی صحبتش را به‌طور موقت از اکبر شمسا برگرداند و خطاب به رئیس شورا گفت: در زمان کوتاهی که در خدمت ایرانجوان بودم کارهایی انجام دادم که قیمتش خیلی بیشتر از کارهای کوچک بعضی مسئولان بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته آقای پورکبگانی و اعضای هیئت مدیره ایرانجوان پیشنهاد استفاده از چند تکه زمین ایرانجوان برای حل مشکلات مالی به من دادند، افزود: وقتی زمین را دیدم یک سرمایه‌گذار قطری را بر سر زمین آورده و وی پیشنهاد ساخت یک هتل برای ایرانجوان داد تا در کنارش هزینه باشگاه تامین شود که متاسفانه زیرساخت این مهم مهیا نشد.

وی با بیان اینکه بعد از مدتی دوباره اعضای هیئت مدیره این موضوع را با من مطرح کرده، افزود: به آن‌ها پیشنهاد کردم زمینی که پانزده سال است متروک شده است را می‌توانیم آن را به دانشگاه پیام‌نور واگذار کرده و پانزده تا بیست میلیارد تومان در کنار آن به باشگاه خواهد رسید که می‌توان آن‌ را سرمایه‌گذاری کرده و مشکلات باشگاه را حل کرد.

قائم مقام ایرانجوان با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره و مسئولان پیام‌نور وقت آن زمان با پیشنهاد من موافقت کردند، افزود: متاسفانه مشکلات همیشگی استان گریبانگیر ما شد و به جای اینکه خود حرکتی کنند و یا به ما کمک کنند سنگ جلوی پای ما انداختند.

وی با بیان اینکه دوباره با آقای کازرونی (واقف زمین‌های مذکور) در این مورد صحبت کردیم، گفت: از وی خواهش کردیم دوهزار و دویست متر از زمین که خدشه‌ای به زمین فوتبالشان وارد نکند به ما بدهد تا یک مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی، ورزشی تاسیس کنیم تا قسمتی که خود باشگاه از آن بهره‌مند می‌شود بتواند سالیان سال از آن استفاده کند تا از آن به‌عنوان ارزش افزوده استفاده کنیم.

دهقان با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره، هیئت موسس با این پیشنهاد موافقت کردند، افزود: قرار شد این دو تکه زمین از هم جدا شده و باید هر کدام سند جداگانه‌ای برای اجاره می‌خورد و اجاره باشگاه ایرانجوان با موقوفه کازرونی سه ساله بوده و حق قانونی دارد و اگر استفاده نشود این زمین به صاحب اصلیش برگردد و قرارداد باطل شود.

وی در ادامه گفت: قرارداد مورد نظر بسته شده و برای انجام کارهای قانونیش همراه با مدارک به شهرداری و اداره ورزش و جوانان رفته و آنجا هم قرارداد را امضا کرده با شرایطی تعهد دادیم که اگر طی این یکسال ساخت و ساز صورت نگیرد زمین را به افراد دیگری واگذار کند.

آقای شمسا با چه مدرکی قیمت زمین را مشخص کرده‌اید؟

دهقان بار دیگر رو به اکبر شمسا گفت: شما با چه مدرکی می‌گویید که من اسپانسر تیم هستم؟ وی در ادامه گفت: مالکیت زمین زمانی مالکیت حساب می‌شود که بحث اجاره در پیش نباشد ما مستاجر زمین موقوفه بودیم نه مالک و تنها زمین در اختیار ایرانجوان زمین (امام رضا) بوده است.

وی در ادامه گفت: آقای شمسا شما با چه مدرکی زمین را کارشناسی کرده و قیمت گذاشته‌اید؟

دهقان خطاب به شمسا گفت: در این شانزده جلسه شورا چه خدمتی برای ورزش استان انجام داده‌اید که اکنون نگران هواداران ایرانجوان هستید.

وی خطاب به شمسا گفت: شما در دو دوره به ایرانجوان ضربه زدید، احتیاجی نیست خود را نگران باشگاه نشان دهید در حالی که نمی‌دانید جه کسی سال گذشته تمام هزینه‌های بازیکنان را متقبل شده بود.

وی با بیان اینکه از خودم با مدارک و اسناد دفاع خواهم کرد، افزود: ایرانجوان از امروز به سمت شاهین رفت و بازیکنان من از امروز تیم را ترک کرده و خودم هم از امروز کاری به ایرانجوان ندارم تیم برای آقای شمسا باشد که دلشان می‌سوزد.

سماجت خبرنگار فارس و ادامه گفته‌های دهقان

وقتی سیروس دهقان صحبت‌هایش به پایان رسید جلسه را ترک کرد خبرنگار فارس برای کسب اطلاع از دیگر اتفاقات ایرانجوان به دنبال دهقان رفت و دهقان نیز که به شدت ناراحت بود، گفت: سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان به ایرانجوان کمک کرده و 300 میلیون کمک بلاعوض کرده‌ام.

وی با بیان اینکه عاشق بوشهرم گفت: می‌خواهم ایرانجوان بهترین باشد تا دوباره شور و نشاط به این شهر برگردد.

دهقان گفت: دلم می‌‌سوزد بازیکن تیمم 20 هزار تومان ندارد و از دوستش قرض می‌گیرد وقتی با جان و دل بازی می‌کنند و در اوج بی‌پولی صدر جدولند.

وی در پایان گفت: مسئولان باید به فکر باشند و به داد ایرانجوان برسند چراکه از امروز ایرانجوان نیز راهی را در پیش گرفت که شاهین در پیش گرفته بود.

شوک عضو فوتبالی شورا از دیدن قائم مقام ایرانجوان

قبل از شروع صحبت‌های شمسا که شوک عجیبی به وی وارد شده بود چراکه انتظار دیدن سیروس دهقان را نداشت، رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه ایرانجوان تیمی پرطرفدار است، گفت: شهرداری قول داده به تیم‌های ورزشی کمک مالی کرده و ایرانجوان را تنها نگذارد هر چند اوضاع مالی زیاد خوب نیست اما برای سال 93 بودجه قابل ملاحضه‌ای در اختیار ورزش خواهیم گذاشت.

اکبر شمسا پس از رفتن سیروس دهقان با انتقاد از روابط عمومی شهرداری و رئیس شورای شهر گفت: چرا کسانی را که دعوت می‌کنید به ما اطلاع نمی‌دهید تا با دست پر و آمادگی جوابگوی آنها باشیم، من فکر نمی‌کردم آقای دهقان را امروز اینجا ببینم و حرفای توهین‌آمیزشان را بشنوم.

وی با بیان اینکه من به دهقان نگفته‌ام زمین‌خوار است، گفت: من به عنوان نماینده مردم صحبت آنها را رساندم و با توجه به اینکه در جریان تیم بودم و دلسوز تیم هستم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم به هر مسئولی بگوییم بیاید از خودش دفاع کند، گفت: دارایی ایرانجوان مربوط به هئیت موسس بوده و و نباید دست کس دیگری بیفتد شما باید مشکلات ما را حل کرده نه اینکه قهر کنید.

برزگرزاده رئیس شورای شهر بوشهر نیز با شمسا برخورد کرده و گفت: شما که حرفی در مورد ایرانجوان زدید باید برای پاسخگویی دستتان پر باشد نه اینکه دوباره ما برای شما جلسه‌ای ترتیب دهیم تا جوابتان را آماده کنید.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول