اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان خبر داد

پیگیری جدی برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در هفته‎های آینده

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از پیگیری جدی شورای اسلامی شهر گرگان برای افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی و ساماندهی مسافربرهای شخصی در هفته‎های آینده خبر داد.

پیگیری جدی برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در هفته‎های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین عصر امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: موضوع افزایش نرخ‎ کرایه‎های تاکسی و ساماندهی مسافربرهای شخصی دو موضوعی است که در هفته‎های آینده مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی در صحن علنی هفته آینده مطرح، تصویب و برای تائید به فرمانداری ارسال خواهد شد تا هرچه زودتر این مشکل حل شود.

گرزین بیان کرد: افزایش نرخ کرایه‎ها پس از تصویب شورای شهر برای اجرا نیاز به تائید فرمانداری دارد؛ شورا در خردادماه این افزایش نرخ را تصویب کرد اما بنا به دلایلی در فرمانداری به تائید نرسید.

وی افزود: در تلاش هستیم تا این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: صحبت و اعتراض رانندگان تاکسی را می‎پذیرم زیرا افزایش نرخ کرایه‎ها با توجه به افزایش قیمتی که در بسیاری از اقلام نیز اعمال شده برای رانندگان تاکسی هم باید اعمال شود.

گرزین تاکید کرد: این بی‎نظمی در افزایش نرخ کرایه‎ها هر سال وجود داشته و باید یک نظم و قانون‎مندی مناسبی نسبت به این موضوع انجام شود.

وی گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا هر سال در تاریخ مشخصی همانند افزایش مشخص قیمت‎ها و تعرفه‎های گوناگون در کشور این افزایش نرخ نیز انجام شود تا این موضوع به شش ماه دوم سال موکول نشود که رانندگان هم دچار مشکل شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین در پایان تصریح کرد: در خصوص جایگزینی ناوگان شهری و بهسازی خودروهای فرسوده هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده و موضوع جدی نیز مطرح نشده است. 

انتهای پیام/83004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول