اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کرمان:

مربیان فوتبال کرمانی توانایی و سطح فنی خوبی دارند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مربیان فوتبال کرمانی توانایی و سطح فنی خوبی دارند و هیئت‌مدیره کانون مربیان فوتبال با هدف دفاع از حقوق و مطالبات مربیان فوتبال در استان تشکیل شد.

مربیان فوتبال کرمانی توانایی و سطح فنی خوبی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مراد حاج‌جعفری عصر امروز در نخستین مجمع عمومی مربیان فوتبال استان کرمان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مسائلی که همواره پیرامون مربیان فوتبال استان وجود داشته، مسئله مهم آموزش است و می‌توان این مسئله مهم را یک خلأ اصلی در حوزه مربیان فوتبال در کشور برشمرد.

وی افزود: در این بخش باید با استفاده از تجارب متخصصان و احترام گذاشتن به توانمندی یکدیگر حرکت کرد، یکی از معایب ما در این بخش قبول نداشتن تفکرات و عقاید یکدیگر است ما باید برای پیشرفت و حرکت رو به جلو توانمندی‌های یکدیگر را بپذیریم و به توانایی همکاران خود ایمان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه  نباید نردبان ترقی ما شانه و دوش همکار ما تصور شود، بیان داشت: باید برای بالا بردن شأن و منزلت مربیان و سطح تفکرات خود راه‌های مناسب‌تری را دنبال کرد، مطالعه و حضور در دوره‌های اموزشی و احترام گذاشتن به حقوق دیگران در این زمینه به پیشرفت جایگاه مربیان ما بهترین کمک را می‌کند.

حاج‌جعفری بیان داشت: پس از گذشت 12 سال از حضور مس کرمان در لیگ دسته اول و برتر فوتبال کشور چرا نتوانسته‌ایم یک مربی بومی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم بنشانیم، مربیان کرمانی توانایی و سطح فنی خوبی دارند ما باید با یکدیگر اتحاد داشته باشیم تا به هدف خود برسیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: هیئت‌مدیره کانون مربیان فوتبال در کرمان با هدف دفاع از حقوق و مطالبات مربیان فوتبال در استان تشکیل و به انتخابات گذاشته شد این کانون از همین امروز کار خود را آغاز می‌کند و به دنبال اعتلای جایگاه مربیان فوتبال در استان است.

وی خاطر نشان کرد: از کانون مربیان فوتبال استان می‌خواهم تا در انتخاب مربیان در باشگاه‌های ورزشی استان نظرات مشورتی خود را به هیئت فوتبال و هیئت‌مدیره کانون انتقال دهند.

حاج‌جعفری بیان داشت: انتظار داریم توجه به اخلاق و رعایت احترام پیشکسوتان، ایجاد اتحاد و همدلی در بین جامعه مربیان فوتبال استان، جلوگیری از تبعیض، همکاری با کمیته مربیان هیئت فوتبال، ایجاد زیرساخت‌های مناسب نرم‌افزاری در زمینه رزومه مربیان و همچنین قرار دادن صداقت، سلامت و انصاف در دستور کار کانون و هیئت‌مدیره آن باشد.

انتهای پیام/80011/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول