اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال منوجان عنوان کرد

نداشتن حامی دلیل عدم توسعه فوتبال در منوجان

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل نبود توسعه ورزش فوتبال در منوجان و جنوب استان کرمان نداشتن حامی ورزشی است.

نداشتن حامی دلیل عدم توسعه فوتبال در منوجان

حسین اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: در حال حاضر 14 کمیته در هیئت فوتبال شهرستان فعال شده‌اند و احکام خود را از سوی هیئت فوتبال استان به مدت یک‌سال اخذ کردند.

وی بیان کرد: برای پیشرفت در هر کاری ابتدا باید ابزار و زمینه را فراهم کرد، در فوتبال هم باید ابزار آن شامل زمین مناسب، مربیان با تجربه، برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری، داوری و مدیریتی و سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه فراهم شود.

اوژند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل نبود توسعه ورزش فوتبال در منوجان و جنوب استان نداشتن حامی ورزشی است، در همه جای دنیا و شهرهای کشور ما وجود حامی رمز پیشرفت فوتبال است و ما آن را نداریم.

وی عنوان کرد: تلاش ما در آینده جذب حامی است و برای این جلب توجه حتما راهکارهایی وجود دارد، زیرا پیشرفت فوتبال در گرو جلب و جذب حامی ورزشی است که بعد از آن کسب موفقیت‌های بعدی چندان دشوار نیست.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان از تلاش برای میزبانی مسابقات استانی و کشوری در راستای کمک به توسعه فوتبال منوجان خبر داد و گفت: راه‌اندازی مدرسه فوتبال در برنامه هیئت قرار دارد، زیرا این می‌تواند به صورت ریشه‌ای فوتبال ما را محکم کرده و مراحل رشد را از پایه بسازد.

وی با اشاره به عملکرد هیئت فوتبال شهرستان خاطرنشان کرد: در اختیار گرفتن یک ساختمان اداری و تعمیر و تجهیز آن با همکاری اداره ورزش و جوانان، فعال کردن کمیته‌ها، برگزاری کلاس‌های مربیگری، برگزاری مسابقات رده‌های سنی، تهیه برنامه چهارساله و راه‌اندازی سایت اختصاصی هیئت فوتبال از جمله اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/80006/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول