اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران:

هدف کانون تربیت مربیان جوان در فوتبال ایران است

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران گفت: کانون هدف فعلی خود را روی تربیت نسل جدیدی از مربیان جوان در فوتبال ایران معطوف کرده و از اکنون برای بهتر شدن آینده مربیان فوتبال تلاش و برنامه داریم.

هدف کانون تربیت مربیان جوان در فوتبال ایران است

مجید جلالی در حاشیه برگزاری انتخابات کانون مربیان فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تفکر راه‌اندازی کانون صنفی مربیان فوتبال ایران در سال‌های پیش از انقلاب نیز بوده است، اما بنا به وجود برخی مخالفت‌ها این کانون در آن زمان راه‌اندازی نشد.

وی افزود: پیش از من بزرگان دیگری از مربیان فوتبال ایران به دنبال راه‌اندازی این کانون بودند، اما این اقدام عملی نشد تا اینکه در سال 80 با تلاش عده‌ای از مربیان فوتبال موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی کانون مربیان فوتبال ایران از وزارت کشور شدیم.

جلالی بیان داشت: هدف اصلی از تاسیس کانون مربیان ایجاد تشکلی برای پیگیری مشکلات و مطالبات مربیان و ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین جامعه مربیان فوتبال است و تاکنون نیز با توجه به لطف پروردگار کانون در مسیر مشخص خود حرکت کرده و انتخابات زیادی در استان‌ها برای تشکیل و راه‌اندازی کانون برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که مربیان به باور لازم برای تشکیل و راه‌اندازی این کانون برسند تا با اتحاد و همدلی بیشتر و بهتر بتوانیم، زمینه‌ساز حل و فصل مشکلات و مسائل صنفی باشیم ما در بهمن ماه سال قبل انتخابات خیلی خوبی را برگزار کردیم و امیدواریم کانون هر چه سریع‌تر در تمام استان‌های کشور دایر شود.

جلالی با بیان اینکه نمی‌توان عنوان کرد، مربیان فوتبال در ایران جایگاه ایده‌آلی دارند، گفت: کانون مربیان فوتبال ایران هدف فعلی خود را روی تربیت نسل جدیدی از مربیان جوان در فوتبال ایران معطوف کرده است ما از اکنون برای بهتر شدن آینده مربیان فوتبال تلاش و برنامه داریم.

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران ادامه داد: نسل کنونی مربیان ما به آنچه که خواسته، رسیده‌اند، کانون به دنبال تربیت نسل جدیدی برای مربیان فوتبال کشور است و ما به دنبال تربیت نسلی هستیم که گرایش بیشتری به سمت علوم، یادگیری و پیشرفت دارند.

انتهای پیام/80011/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول