اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان ایرانجوان بوشهر:

استاندار بوشهر یک وقت هم برای حل مشکلات ایرانجوان بگذارد

کاپیتان ایرانجوان بوشهر گفت: از استاندار بوشهر می‌خواهم تا هر وقت که در بوشهر هستند وقتی برای حل مشکلات تیم ما بگذارند، مطمئن باشند حضور و کمک ایشان در این روزهای حساس فوتبال بوشهر می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

استاندار بوشهر یک وقت هم برای حل مشکلات ایرانجوان بگذارد

حمید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: هفته‌هاست صدر جدول هستیم اما دریغ از حمایت از جانب مسئولان، اگر پایین جدول بودیم که دیگر حق حرف زدن هم نداشتیم.

وی ادامه داد: چهار سال است به عنوان یک بازیکن بوشهری در ایرانجوان حضور دارم اما شرایط کنونی را تجربه نکرده بودم، تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم و در 6 ماه گذشته مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان از قراردادم را گرفته‌ام، ما هم زن و بچه داریم و زندگی هر کدام از ما را همین فوتبال تأمین می‌کند، فرقی نمی‌کند غیربومی باشی یا بومی وقتی مشکلات مالی در میان باشد روح و روان بازیکن آماده تمرین نیست و هر لحظه ممکن است بر اثر نبود تمرکز مصدوم شوی، حالا شرایط غیربومی‌های تیم را در نظر بگیرید که این همه راه به بوشهر آمده‌اند.

محمدی افزود: با دوستان و بازیکنان دیگر تیم‌های هم گروه که صحبت کرده‌ام عنوان می‌کنند دست کم 30 درصد قراردادهایشان را گرفته‌اند و حتی وعده پرداخت قسط دوم را دریافت کرده‌اند اما هنوز نمی‌دانیم تکلیف تمریناتمان چیست، شرایط روی تیم بعد از تساوی در کرمانشاه با افت مواجه شده و بچه‌ها در بلاتکلیفی به سرمی‌برند.

شرایط ایرانجوان بحرانی است، امیدوارم هرچه زودتر فکری به حال ایرانجوان شود

کاپیتان ایرانجوان بوشهر تأکید کرد: مدیران باشگاه به هرجایی که امکان داشته رو انداخته‌اند اما یک دست صدا ندارد، نمی‌دانم شاید مسئولان فکر می‌کنند ما تیم ته جدولی هستیم و می‌خواهند ما را جریمه کنند، تزریق مبلغی اندک به تیم شرایط را عوض می‌کند اما انگار نه انگار که ما صدر جدولیم و می‌توانیم لیگ برتری شویم.

وی که سابقه صعود با تیم شاهین به لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، تصریح کرد: تیم ما با کمترین هزینه بسته شد و کمتر کسی هم روی تیم ما حساب می‌کرد اما درایت کادر فنی و غیرت ستودنی بچه‌ها سبب شد تا 10 هفته را بدون شکست بمانیم،  پیرمرد هوادار تیم ما در تمرین اشک می‌ریزد و برای موفقیت ایرانجوان دعا می‌کند کاش مسئولان زحمت حضور در تمرین تیم را به خود می‌دادند تا حقایق را ببینند.

محمدی در خاتمه گفت: از استاندار بوشهر می‌خواهم تا هر وقت که در بوشهر هستند وقتی برای حل مشکلات تیم ما بگذارند، ما از این آب و خاکیم و مطمئن باشند حضور و کمک ایشان در این روزهای حساس فوتبال بوشهر می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. 

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول