اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر گرگان مطرح شد

ساماندهی مساعدت به هیئت‎ها و تیم‎های ورزشی در گرگان

اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر ساماندهی کمک و مساعدت به تیم‎ها و هیئت‎های ورزشی تاکید کردند و خواستار تصویب ساز و کار مناسب در این ‎خصوص شدند.

ساماندهی مساعدت به هیئت‎ها و تیم‎های ورزشی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر گرگان در انتقاد به طرح یک لایحه در خصوص کمک به دو تیم ورزشی در گرگان، موضوع ساماندهی و اتخاذ ساز و کار مناسب برای طرح چنین لوایحی در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مطرح و نمایندگان مردم در پارلمان محلی بر ساماندهی این کمک‎ها و مساعدت‎ها به تیم‎ها و هیئت‎های ورزشی شدند.

رئیس کمیسیون سرمایه‎گذاری و اقتصادی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: کمک به تیم‎ها و هیئت‎های ورزشی باید با یک ساز و کار و چهارچوب مشخص انجام شود.

علی‎اصغر یوسفی ادامه داد: تیم و هیئت ورزشی در شهر فقط بسکتبال نیست و اگر به دلیل قرار داشتن نام تیم بر بسکتبال و خواندن نام گرگان به عنوان پایتخت بسکتبال ایران می‎خواهد کمکی به تیم بسکتبال انجام شود، به همان میزان که به بسکتبال کمک می‎شود به کل هیئت‎های ورزشی نیز کمک مالی انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری و شورا فقط بسکتبال را نگاه کرد و به باقی تیم‎‎ها و رشته‎ها وجه خاصی نداشته است.

یوسفی متذکر شد: ما در شهرمان تیم‎ها و ورزشکارانی داریم که مدال‎های قهرمانی در سطوح مختلف را کسب کرده‎اند اما به آنها توجهی نمی‎کنیم مگر اینکه ارتباط‌هایی را داشته باشند تا بتوانند مساعدتی را از شورا و شهرداری دریافت کنند و این درست نیست.

رویه‌ کمک به تیم‌های ورزشی مناسب نیست

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: موضوع کمک به ورزش با اینکه متولی‎اش ما نیستیم در دستور کار ما بوده و تا به امروز کوتاهی نکرده‎ایم.

حسین ربیعی ادامه داد: تفاوت این دوره با دوره‎های قبل این است که اگر دوره‎های گذشته ما 30 یا 40 میلیون به تیم‎ها و هیئت‎ها جدای از بسکتبال کمک می‎کردیم الان به 300 میلیون و میلیارد کشیده شده است.

وی گفت: ما در قبال مصوبه‎ها و مساعدت‎های مالی که انجام می‎دهیم مسئول هستیم و این نیست که به هر صورت که مایلیم تصمیم‎گیری کنیم و جلو برویم.

ربیعی بیان کرد: نباید این اجبار برای ما پیش بیاید چون به بسکتبالی که هشت آن در گروی 9 است 500 میلیون تومان می‎دهیم، برای تیم‎ها و هیئت‎های دیگر هم باید مبلغ میلیونی و سنگین را تصویب کنیم.

وی تاکید کرد: باید یک آئین‎نامه و ساز و کار مناسب برای مساعدت و کمک به تیم‎ها و هیئت‎ها تعریف شود تا بتوانیم دو روز دیگر از این مصوبه و رای که داده‎ایم دفاع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در واکنش به ارسال لایحه کمک به دو تیم ورزشی در شهر گرگان تصریح کرد: این رویه‎ای که برای کمک به تیم‎ها و هیئت‎های ورزشی پیش گرفته شده اصلا صحیح نیست.

ناصر گرزین گفت: باید در خصوص طرح لوایح کمک به هیئت‎ها و تیم‎های ورزشی یک ساز و کار و ساماندهی مناسب انجام شود و پس از بررسی در کمیسیون مرتبط و در صورت صلاحدید و داشتن شرایط و چهارچوب مشخص شده، لایحه برای تصویب به صحن آورده شود.

وی در پایان ابراز داشت: اگر قرار است شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان کمک و حمایتی را از تیم ورزشی داشته باشند باید نظارت بر عملکرد نیز بر عهده شورا و شهرداری باشد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول