اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

تعاون روستایی سالم‌ترین شبکه در توزیع آرد است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی سالم‌ترین شبکه توزیع آرد را شبکه تعاون روستایی دانست و گفت: وظیفه مسئولان استانی و کشوری این است که شبکه‌های تعاون روستایی را تقویت کرده و از آنها حمایت کنند.

تعاون روستایی سالم‌ترین شبکه در توزیع آرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، رجب رحمانی صبح امروز در جمع پرسنل شبکه تعاونی روستایی این شهرستان اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی آرد را به موقع و با حداقل قیمت به دست مصرف‌کننده می‌رساند و از این منظور به عنوان سالم‌ترین شبکه توزیع آرد شناخته شده است.

وی افزود: وظیفه مسئولان استانی و کشوری این است که شبکه‌های تعاون روستایی را تقویت کرده و از آنها حمایت کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود به تعاونی روستایی تعصب اعتقادی خاصی دارد، اضافه کرد: دستور صریح قرآن در قالب آیه تعاون آمده که خود یک دستور دینی و اعتقادی است.

رحمانی ادامه داد: تعاونی‌های روستایی تاکستان نه تنها باید در سطح منطقه و استان شناخته شوند بلکه باید در سطح ملی نیز مطرح شوند.

این مسئول با اشاره به وجود ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان در بخش باغ‌های انگور بیان کرد: با وجود بیش از 35 هزار هکتار باغ انگور باید کارخانه کشمش از سوی شبکه‌های تعاون روستایی به روش نوین احداث و راه‌اندازی شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تعاونی باغداران باید در عرصه‌های ملی فعالیت چشم‌گیر و همه جانبه داشته باشد و از ورود دلالان در این بخش باید جلوگیری به عمل آید تا بتوان از کشاورزان منطقه حمایت‌های وسیع و گسترده‌ای کرد.

رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شبکه‌های تعاون روستایی بر لزوم وحدت و همدلی گسترده تأکید کرد و افزود: باید اتحادیه و شبکه تعاون روستایی استان و به خصوص تاکستان دیدگاه‌های خود را عوض و در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و باغ‌ها گام‌های مثبتی را بردارد.

این مسئول نیز در خاتمه از فروشگاه اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تاکستان بازدید کرد.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول