اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد:

ایجاد اشتغال برای 2500 مددجوی بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در دو زمینه خوداشتغالی و مشاغل خانگی سازمان بهزیستی استان موفق به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 500 نفر شده است.

ایجاد اشتغال برای 2500 مددجوی بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری مطلق امشب در گردهمایی معلولان خراسان جنوبی با حضور رئیس بهزیستی کشور، اظهار داشت: نهضت تأمین مسکن معلولان و توانخواهان استان سه سال پیش کلید خورده است.

وی با اشاره به احداث یک‌هزار و 909 واحد مسکونی معلولان در استان، ادامه داد: از ابتدای آغاز این پروژه تاکنون تعدادی از واحدها به مددجویان واگذار شده و مابقی آن تا پایان سال جاری واگذار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ارتباط با اشتغال معلولان استان گفت: در دو زمینه خوداشتغالی و مشاغل خانگی سازمان بهزیستی استان موفق به ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 500 نفر شده است.

پیشرفت 23 درصدی پروژه آب درمانی

اکبری‌مطلق به پیشرفت 35 درصدی پروژه آب درمانی خبر داد و افزود: این استخر دو منظوره بوده و برای تکمیل آن یک‌میلیارد تومان نیاز است.

وی در ارتباط با گسترش و توسعه شبکه اجتماعی در استان، یادآور شد: شبکه اجتماعی در چهار شهر استان فعال شده و در پنج شهرستان دیگر هم به زودی فعال می‌شود.

کلنگ‌زنی مرکز دانشکار در بیرجند

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی مرکز دانشکار استان خبر داد و افزود: طرح جدید و منحصربه‌فرد دانشکار با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و مؤسسه خیریه حضرت رسول(ص) به زودی کلنگ‌زنی و احداث می‌شود. 

اکبری‌مطلق از کمک بلاعوض به هفت مرکز توانبخشی استان خبر داد و افزود: توسط سازمان بهزیستی کشور 10 تا 20 میلیون تومان کمک بلاعوض به این مراکز اهدا شد.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول