اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی:

500 مرکز تخصصی وابسته به بهزیستی در خراسان جنوبی فعالیت دارند

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 500 مرکز تخصصی شامل مهدکودک‎ها، مراکز مشاوره، مراکز آسیب‌های اجتماعی، مشاوره ژنتیک و غیره در استان مجوز دریافت کرده و در حال فعالیت هستند.

500 مرکز تخصصی وابسته به بهزیستی در خراسان جنوبی فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری‎مطلق صبح امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و مدال‎آوران خانواده بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه بهزیستی از سال 86 تاکنون فعالیت‎ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خدمات مراکز بهزیستی برای عموم جامعه است، افزود: در سال 86 مجموع فضای فیزیکی بهزیستی حدود 12 تا 15 هزار مربع بوده است که طی چند سال گذشته این فضاها و ابنیه به 25 هزار متر مربع در استان ارتقاء یافته است.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: طی چند سال گذشته به حول قوه الهی و با همت کارکنان، معاونان و غیره مرکز جامعه تخصصی توانپزشکی و ساختمان الزهرا بیرجند بازسازی شده است.

اکبری‎مطلق با بیان این‎که در تمامی شهرستان‎های استان به جز دو شهرستان، فضای فیزیکی اداره بهزیستی با طیف 500 تا 700 متر مربع احداث شده است، گفت: حدود 10 هزار متر مربع فضای فیزیکی در اختیار اداره بهزیستی بیرجند قرار گرفته است.

وی در ارتباط با طرح ساماندهی نیروی انسانی خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین و اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی طی 38 جلسه و صرف حداقل 450 نفر ساعت در سال 90 برگزار شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا طی شش ماهه نخست سال‎جاری 100 نفر از کارکنان بهزیستی تعیین تکلیف و 57 نفر پیمانی تبدیل به رسمی شده‎اند.

اکبری‎مطلق با اشاره به این‎که 500 مرکز تخصصی در استان مجوز دریافت کرده و در حال فعالیت هستند، یادآور شد: مهدکودک‎ها، مراکز مشاوره، مراکز نگهداری و خدمات‎دهی به معلولان، مراکز آسیب‎های اجتماعی، مشاوره ژنتیک و غیره از جمله این مراکز هستند.

انتهای پیام/69017/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول