اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد

ضرورت سازماندهی و استفاده بهینه از امکانات ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر سازماندهی و استفاده بهینه از امکانات موجود و بهره‌مندی از مربیان توانمند ورزشی استان تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم ورزش خراسان جنوبی را متحول می‌کند.

ضرورت سازماندهی و استفاده بهینه از امکانات ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری صبح امروز در جلسه اتاق فکر ورزش و جوانان خراسان جنوبی پیرامون تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها در توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها ارائه راهکارهای علمی و عملی است که بتواند راهگشا و عملیاتی باشد.

وی به مهیا بودن تمامی شرایط در راستای فعالیت‌های همه جانبه اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری خوبی بین ادارات و سازمان‌های مرتبط با ورزش در استان وجود دارد و فقط لازم است آنها را کنار هم بچینیم تا نتایج مثبت و مؤثر آن را ببینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: سازماندهی و استفاده بهینه از امکانات موجود و بهره‌مندی از مربیان توانمند ورزشی می‌تواند ورزش استان را متحول کند.

معاون سلامت و ورزش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این جلسه تصریح کرد: اتاق فکر باید مکانی برای طرح مشکلات و ارائه راهکار با خروجی قابل اجرا همراه باشد.

حمیدرضا رخشانی از تعامل خوب و سازنده بین آموزش و پرورش و هیئت‌های ورزشی استان یاد کرد و گفت: برای حفظ وضعیت موجود باید به خودباوری برسیم.

وی به تشکیل کمیته‌های استعدادیابی و ایجاد انگیزه بین مربیان و ورزشکاران برای کسب اطلاعات روز اشاره کرد و متذکر شد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی و تفکیک سالن‌های ورزشی به تناسب رشته‌های ورزشی مشخص و نظارت بر فعالیت‌های آن می‌تواند ما را فراتر از جایگاه فعلی قرار دهد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدیریت بعضی از هیئت‌های ورزشی بیمارگونه است، افزود: باید منیت از هر مجموعه و مدیریتی رخت بربندد و منافع ملی و استانی بر هیئت‌ها و ادارات ورزشی استان حاکم شود تا بتوان از ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری لازم و بیشتری کرد.

مهدی شریعتی‌فر در ادامه به اهمیت استفاده از تجربیات هیئت‌های موفق استان پرداخت و اذعان داشت: الگوبرداری هنر است و از این هنر می‌توان به راهکارهای موفقیت‌آمیزی رسید.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در این جلسه خواستار هماهنگی بیشتر بین سیاست‌های ورزشی شورای عالی ورزش استان، متولیان و هیئت‌های ورزشی شد و تصریح کرد: اگر مصوبات جلسات اتاق فکر در جلسات شورای عالی ورزش مطرح شود می‌تواند در ارتقای ورزش استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

علیرضا حمیدی بر تعامل مناسب‌تر رسانه‌ها و جراید تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و انتشار اخبار فعالیت‌های ورزشی در مطبوعات و رسانه‌ها می‌تواند در توسعه و ترویج همه جانبه ورزش استان نقش کلیدی داشته باشد.

مرتضی انصاری نماینده ورزشی شهرداری بیرجند در این جلسه با بیان اینکه ارتباط شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان استان تنگاتنگ و مستمر است، متذکر شد: سالن‌ها و مکان‌های ورزشی داخل پارک‌ها فضای مناسبی برای فعالیت‌های ورزش همگانی است که می‌تواند سبب توسعه فرهنگ ورزش عمومی شود و در جذب اسپانسرهای ورزشی نیز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2248/و40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول