اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان تاکید کرد

استخدام نیرو عامل موثر در تغییر سرپرست شهرداری گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان وجود اختلاف نظرهای مختلف در خصوص تصمیم‎گیری برای کرسی شهرداری گرگان گفت: اضافه کردن پرسنل در شهرداری گرگان در زمان سرپرستی موثرترین عامل تغییر سرپرست شهرداری گرگان است.

استخدام نیرو عامل موثر در تغییر سرپرست شهرداری گرگان

حسین ربیعی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص علل تغییر سرپرست شهرداری گرگان اظهار داشت: در خصوص تغییر سرپرست دو نظریه در بین اعضای شورا وجود دارد، برخی از اعضا بر این اعتقادند که با توجه به قوانین و استعلام‎هایی که از وزارت کشور و استانداری گرفته شده با توجه به اینکه یک سرپرست را بدون تعیین مدت زمان انتخاب کردیم نمی‎توانیم و به صلاح هم نیست که سرپرست جدیدی را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: عده‎ای نیز بر این عقیده هستند که ما می‎توانیم سرپرست را تغییر دهیم و در این‎خصوص به بندهایی از قانون اشاره می‎کنند که یک سرپرست بیش از سه ماه نمی‎تواند به کار خود ادامه دهد و باید فرد دیگری تا روی کار آمدن شهردار به عنوان سرپرست معرفی شود.

درخواست شورا از شهرداری برای استخدام نیرو کذب است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در برخی رسانه‎ها و محافل گفته می‎شود در مدت اخیر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان افرادی را برای استخدام در شهرداری گرگان به ابراهیم کریمی سرپرست شهرداری معرفی کردند ولی وی آنها را استخدام نکرد و شورا نیز تصمیم به برکناری کریمی گرفت که این مطلب به هیچ عنوان درست نیست.

حسین ربیعی اضافه کرد: این در حالی است که در مدت اخیر توسط سرپرست شهرداری گرگان چندین نفر به مجموعه پرسنل شهرداری گرگان اضافه شد که اعتراض اعضا را هم به همراه داشت و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر این بود که در زمان سرپرستی شهرداری گرگان نباید این‎ کار انجام شود و افرادی به بدنه پرسنل شهرداری گرگان اضافه شوند.

وی تاکید کرد: این بیشترین دلیلی بود که باعث شد اعضای شورای اسلامی شهر گرگان تصمیم گرفتند تا سرپرست شهرداری گرگان را تغییر دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: اما یک اختلاف نظر دیگری نیز در خصوص شروع به کار محمدرضا اسفندیاری سرپرست جدید  شهرداری گرگان وجود دارد.

ربیعی افزود: این اختلاف در دو نظریه است که برخی از اعضای شورا بر این عقیده هستند که مصوبه شورا در خصوص سرپرست شهرداری گرگان بدون تائید فرمانداری قابلیت اجرا دارد اما برخی دیگر بر این تاکید دارند که تمام مصوبه‎های شورای اسلامی شهر گرگان باید به تائید فرمانداری برسد و پس از آن قابلیت اجرا شدن دارد.

وی همچنین بر این نکته نیز تاکید کرد که ابراهیم کریمی شهردار سابق گرگان برای اینکه به مدت سه ماه سرپرست باشد فرمانداری مصوبه شورای شهر در خصوص سرپرستی وی را تائید کرد و سپس اجرا شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: طبق قانون تمام مصوبه‎های شورای شهر گرگان باید توسط فرمانداری تائید شود.

انتهای پیام/83004/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول