اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان:

عزم شورا در ایجاد زیرساخت‎ها با فعالیت جهادی باشد

رئیس کمیسیون توسعه، عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت فعالیت جهادی و عزم شورا در ایجاد زیرساخت‎ها تاکید کرد.

عزم شورا در ایجاد زیرساخت‎ها با فعالیت جهادی باشد

مهران فدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: زیرساخت‎های شهری به عنوان مظهر توسعه پایدار محسوب می‎شوند که این مهم باید جزو برنامه‎های اصلی شورا قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تقاطع اصلی باید دارای برنامه و تبدیل به زیرگذر و پل شود، تصریح کرد: مطالعات 13 زیرگذر و پل باید توسط شورا مصوب شود تا در مدت دو سال آینده برنامه‎ها به صورت جهادی و نه معمولی پیگیری شود و در این راستا اگر قرار است پروژه‎ای زمانبر باشد موضوع توسعه مورد غفلت قرار خواهد گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت توسعه و بهسازی شهری تاکید کرد و افزود: باید قبول کنیم شهروندانی که می‎خواهند در گرگان زندگی کنند لازم است که از حداقل‎ها برخوردار باشند.

فدوی بیان داشت: توسعه محلات از نکاتی است که شورا باید در برنامه‎های توسعه‎ای خود داشته باشد که شهرداری گرگان در این زمینه خوب عمل کرده و در بخش‎های رنگ‎آمیزی معابر، خط کشی خیابان‎ها و آسفالت عملکرد شهرداری برجسته است.

وی ابراز امیدواری کرد شهرداری گرگان در بخش فضای سبز نیز از کارهای روزمره به سمت مناظر شهری ویژه حرکت‎های خوب و موثری انجام دهد.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص موضوع سیلاب گفت: در این حوزه کارهای خوبی انجام گرفته است، در سیلاب چاله باغ نیز باید مطالعات به صورت بهتری صورت بگیرد.

فدوی اظهار داشت: گرگان در عین حال که در کوهپایه قرار دارد در کنار کوه و تپه‎ها شاهد بارندگی‎های شدید است و به دلیل اینکه ساخت و ساز در این محدوده‎ها توسعه‌ یافته است، اگر به درستی مدیریت نشود شاهد اتفاقات ناگواری در این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/83001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول