اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه یک دستگاه نیست

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به امور قرآنی و ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه وظیفه تنها یک دستگاه نیست و همه نهادها باید در این زمینه برنامه داشته باشند.

ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه یک دستگاه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری، ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات تلاوت قرآن در بوشهر اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت انسان است و تحقق فلسفه خلقت انسان با ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به آن امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایفای نقش در ترویج فعالیت‌های قرآنی وظیفه‌ای همگانی است و وظیفه یک دستگاه، کانون یا نهاد خاصی نیست.

وی ضمن تقدیر از فعالان قرآنی استان ادامه داد: کسانی که کتاب سعادت را تعلیم می‌دهند و می‌آموزند و در این میدان وقت گرانبهای خود را به بهترین نحو صرف می‌کنند، قابل تقدیر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: قرآن کریم از جانب ذات اقدس احدیت بر قلب نازنین پیامبر اسلام (ص) نازل شده است و در آن تمامی وظایف بشر تبیین شده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان اینکه قرآن کریم آداب زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی و سبک زندگی اسلامی را می‌‎آموزد، ادامه داد: بهترین نعمت‌ها و قصص در عرصه مدیریت و همچنین در رابطه با زندگی دنیوی و اخروی در قرآن کریم وجود دارد.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که جامعه قرآنی استان با توکل بر خداوند شاهد مدیریت بهتر امور قرآنی و گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه باشد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات تلاوت و تسنیم استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول