اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین:

تعاونی‌ها در اقتصاد روستایی نقش مهمی دارند

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: تعاونی‌های روستایی به عنوان بخشی مهم و تأثیرگذار در اقتصاد روستایی مورد اهمیت و توجه مستمر قرار دارند.

تعاونی‌ها در اقتصاد روستایی نقش مهمی دارند

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر پیگیری اجرای طرح‌های حمایتی به منظور تقویت تعاونی‌ها، به سایر رویکردهای این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع عادلانه ثروت جزو اهداف این سازمان است که در این راستا احیای تعاونی در روستاهای استان از جمله سیاست‌های مهم و پیش رو است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای تعاون روستایی رسیدگی و پرداخت به اقتصاد روستایی است که با اجرای طرح خرید توافقی این مهم ایجاد شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان با بیان اینکه مدیران تعاون روستایی در شهرستان‌ها باید اثرگذاری فعالیت‌های خویش را در نزدیکی به کشاورزان و روستاییان بیشتر کنند، گفت: از همین رو توصیه می‌شود تا روستاییان با حضور در تعاونی‌ها نسبت به ارتباط دایم با تعاونی‌ها اقدام کنند.

معین‌الدین ادامه داد: فرهنگ تعاونی باید در میان قشرهای کشاورزان ایجاد شود و به همین منظور سازمان تعاون روستایی استان گام‌هایی را بر طبق سیاست‌های ابلاغی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه عضویت روستاییان در تعاونی‌های خرید و فروش نتایج قابل توجهی تاکنون در استان قزوین در برداشته است، عنوان کرد: با توجه به ضرورت توسعه تعاونی‌ها در شهرستان‌ها و روستاها نیاز است تا با به‌کارگیری توانمندی‌ها در این عرصه مانند دیگر عرصه‌ها از سوی روستاییان این اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول