اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 8 میلیارد ریال یارانه آبیاری تحت فشار در خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در 9 ماهه امسال مبلغ 8 میلیارد و 270 میلیون ریال یارانه آبیاری تحت فشار در استان پرداخت شده است.

پرداخت 8 میلیارد ریال یارانه آبیاری تحت فشار در خراسان‌جنوبی

غلامرضا هادربادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به یارانه پرداخت شده به کشاورزان در زمینه آبیاری تحت فشار با توجه به کم‌آبی منطقه اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 22 میلیارد و 551 میلیون ریال یارانه در زمینه آبیاری تحت فشار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری مبلغ 8 میلیارد و 270 میلیون ریال کمک بلاعوض در زمینه آبیاری تحت فشار در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

استفاده 117 متقاضی از یارانه آبیاری تحت فشار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: پرداخت کمک بلاعوض آبیاری تحت فشار توسط سازمان جهاد کشاورزی با همکاری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی انجام می‌شود.

هادربادی با اشاره به تعداد کشاورزان بهره‌بردار از یارانه گفت: تعداد 117 متقاضی از یارانه آبیاری تحت فشار استفاده کرده‌اند.

وی اذعان داشت: تسهیلات سرمایه در گردش از منابع صندوق در زمینه آبیاری تحت فشار صورت نگرفته است.

مشارکت 15 درصدی کشاورزان در اجرای آبیاری تحت فشار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه مربوطه اجرای طرح آبیاری تحت فشار با مشارکت کشاورزان به میزان 15 درصد و دولت به میزان 85 درصد بوده است.

هادربادی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت لوله و سایر تجهیزات در سال‌های گذشته و جاری میزان سهم ریالی دولت ثابت ماند و کمتر از 85 درصد بود.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول