اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون امور مجلس حقوقی و استان‌های وزارت تعاون

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی منصوب شد

با حضور معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد سنجری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی منصوب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی قطعه‌ای در جغرافیای ایران بوده که گل‌واژه‌های ادب، شعر، فلسفه و علوم تجربی در آن شکوفا شده است.

وی دکتر محمدابراهیم آیتی را یکی از عالمان برجسته قرآن‌پژو دانست و تصریح کرد: او یکی از برجستگان تبیین‌کننده شخصیت آخرین پیامبر بوده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که این سرزمین در حوزه دین‌باوری و ولایت‌مداری بزرگان برجسته‌ای را پرورانده است، اذعان داشت: این افراد در تحقق آرمان‌های امام راحل نقش ویژه‌ای را ایفا کردند.

طاهایی با بیان این‌که سراسر کشور دارای انسان‌های بزرگ و برجسته است، ادامه داد: ما باید با تمام تلاش از سرمایه‌های انسانی خود مراقبت کنیم.

وی وسعت خراسان جنوبی را از لحاظ جغرافیایی وسیع دانست و متذکر شد: از نظر جمعیت این استان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که خراسان جنوبی دارای جمعیتی حدود 750 هزار نفر است، یادآور شد: از این جمعیت محدود بزرگانی مانند، پدر علم جغرافیا، پدر تاریخ معاصر و بزرگانی در علوم پزشکی و پیراپزشکی برخاسته‌اند.

طاهایی دکتر روحانی را یک آیت‌الله در حوزه دین‌شناسی دانست و افزود: رئیس جمهور جدید در حوزه اختیارات خود استانداران را تغییر داده است.

وی با بیان این‌که ولایت فقیه استمرار نبوت است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب مراتب حمایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که تنها بوسیدن قرآن کافی نیست، خاطرنشان کرد: قرآن را باید خواند و به آن معرفت پیدا کرد.

در این مراسم از خدمات عابدین محمدی تقدیر و محمد سنجری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول