اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سیب و سوران:

‌1200 مددجوی‌ کمیته امداد از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند

مدیرکمیته امداد سیب و سوران گفت: یک هزار و 200 دانش‌آموز زیر پوشش از خدمات فرهنگی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند.

‌1200 مددجوی‌ کمیته امداد از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، لعل بخش دهواری اظهار داشت: تعداد یک هزار و 200 ‌دانش‌آموز زیر‌پوشش این شهرستان از خدمات فرهنگی این نهاد از قبیل هزینه پوشاک، مدارس کارودانش و فنی و حرفه‌ای، معرفی دانش آموزان به سایر خوابگاه‌ها، کلاس‌های کمک تقویت بنیه تحصیلی و کلاس‌های شبانه، هزینه ثبت نام راهیابی به دانشگاه و کلاس‌های طرح اوقات فراغت در تابستان امسال بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیب و سوران افزود: همچنین تعداد 20 نفر از زنان سرپرست خانوار همراه با فرزندان دانش آموز دختر و تعداد 15 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه پسر، به اردوهای خارج از استان اعزام شده‌اند که این اردوها، برای آنها از لحاظ فرهنگی و اجتماعی بسیار مثمر ثمر واقع شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 55 نفر از دانش آموزان زیرپوشش که در سال گذشته در مقطع چهارم متوسطه مشغول به تحصیل بوده‌اند امسال در رشته‌های مختلف تحصیلی به مراکز آموزش عالی راه یافتند.

دهواری گفت: از مجموعه مددجویان این شهرستان تعداد 12 نفر بیسواد شناسائی که با همکاری آموزش و پرورش به کلاس‌های نهضت سوادآموزی هدایت شدند.

انتهای پیام/75009/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول