اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

خدمات‌ مستمر کمیته امداد به مددجویان در 130 روستای دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از خدمات‌ مستمر کمیته امداد به مددجویان در 130 روستای دشتستان خبر داد.

خدمات‌ مستمر کمیته امداد به مددجویان در 130 روستای دشتستان

سیداکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در سال جاری بیشترین حمایت خود را از افراد کم‌بضاعت و محروم داشته و به ویژه در روستاها حجم و کیفیت خدمات چند برابر شده است.

وی افزود: هم‌اکنون خدمات کمیته امداد دشتستان در تمام مناطق دشتستان با کیفیت بسیار خوبی انجام می‌شود و برای جلب رضایت این عزیزان همت زیادی داریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان از خدمات‌ مستمر کمیته امداد به مددجویان در 130 روستای دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رضایت این عزیزان تسهیلات و خدمات لازم را در کمترین زمان ارائه می‌کنیم.

عدنانی گفت: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست نیز از برنامه‌های مهم کمیته امداد دشتستان است و به ویژه در حامی‌یابی کارهای خوبی انجام گرفته است.

وی از حمایت حامیان از 739 یتیم در دشتستان خبر داد و افزود: آمار ایتام در سطح این شهرستان 739 نفر است و تعداد 2 هزار و 287 حامی از این عزیزان حمایت مالی به ‌عمل می‌آورند.

رئیس کمیته امداد دشتستان با اشاره به تلاش مردم دشتستان در پرداخت به موقع زکات تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان در شهرستان دشتستان زکات جمع‌آوری شده که صرف طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه، عمرانی و کمک به برطرف شدن مشکل مددجویان می‌شود.

عدنانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول