اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی:

صندوق‌ حمایت از کشاورزی خراسان‌جنوبی 36 میلیارد تومان موجودی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: مجموع موجودی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان 36 میلیارد تومان است.

صندوق‌ حمایت از کشاورزی خراسان‌جنوبی 36 میلیارد تومان موجودی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی ظهر امروز در هشتمین کارگروه تخصصی امور اقتصادی خراسان‌جنوبی در ارتباط با بررسی وضعیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار داشت: این صندوق با حضور 48 تشکل بخش کشاورزی، در سال 86 و با سرمایه اولیه 529 میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 108 تشکل بخش کشاورزی در این صندوق سهیم هستند و اعتبار این صندوق 22 میلیارد و 660 میلیون تومان است.

‌رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان این‌که 6.3 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری استان به این صندوق مساعدت شده است، افزود: به همین میزان توسط شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی هم به این صندوق کمک شده است.

هادربادی در ارتباط با ایجاد صندوق‌های کشاورزی در شهرستان‌های استان یادآور شد: تا‌کنون در 10 شهرستان استان این صندوق شکل گرفته است.

وی یادآور شد: مجموع موجودی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان 36 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: این مبلغ متعلق به صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهری، روستایی و زنان است.

هادربادی واریز سود به حساب کشاورزان، افزایش و رویش مداوم سرمایه، اعطای تسهیلات کم بهره و سریع الوصول به کشاورزان را از جمله مزایای تشکیل این صندوق برشمرد

وی متذکر شد: فعالیت صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی سبب شده که امروز این استان از رتبه‌های آخر به رتبه سوم کشاورزی در سطح کشور برسد.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول