اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح بیشترین پروژه‌های کشاورزی خراسان‌جنوبی در سرایان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 284 پروژه بخش کشاورزی سرایان دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: بیشترین افتتاحیه پروژه‌های بخش کشاورزی استان مربوط به سرایان است.

افتتاح بیشترین پروژه‌های کشاورزی خراسان‌جنوبی در سرایان

غلامرضا هادربادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 798 پروژه زیربنایی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه شامل 199 پروژه مربوط به پروژه‌های آب و خاک، 313 پروژه امور دام، تعداد 241 پروژه باغبانی، تعداد 13 پروژه شیلات و امور آبزیان می‌شود، تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر هفت پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی، چهار پروژه مکانیزاسیون، تعداد 13 پروژه منابع طبیعی، یک پروژه صندوق حمایت از بخش کشاورزی، پنج پروژه تعاون روستایی و دو پروژه آزمایشگاه زراعت به بهره‌برداری می‌رسد.

هزینه‌کرد 21 میلیارد تومانی افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اذعان داشت: حدود 7 هزار و 618 خانوار از مزایای پروژه‌های زیربنایی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود بهره‌مند می‌شوند.

هادربادی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد: از این میزان اعتبار حدود 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی و مابقی از محل تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی هزینه شده است.

وی با بیان این‌که بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به امور دام بوده است، افزود: همچنین بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده مربوط به امور باغبانی است.

بیشترین اشتغال ایجاد شده با افتتاح پروژه‌های کشاورزی در سربیشه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که بیشترین پروژه‌های افتتاحی دهه فجر بخش کشاورزی مربوط به سرایان می‌شود، اضافه کرد: در این شهرستان به مناسبت این دهه 284 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

هادربادی خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده با افتتاح پروژه‌های دهه فجر مربوط به سربیشه با اشتغال ایجاد شده برای 67 نفر می‌شود.

انتهای پیام/22481/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول