اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 33 واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده زهان

در دهمین روز از دهه فجر با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی 33 واحد مسکونی مددجویان و معلولان مناطق زلزله‌زده زهان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 33 واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده زهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز در دهمین روز از دهه فجر و با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان اجرایی استان 33 واحد مسکونی مددجویان و معلولان مناطق زلزله‌زده زهان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با اعتبار یک‌میلیارد و 650 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمدحسن اکبری‌مطلق تصریح کرد: به علاوه هر یک از این واحدهای مبلغ 125 میلیون ریال نیز از تسهیلات بانکی استفاده کرده‌اند.

وی با بیان این‌که سهم مسکن معلولان استان 2 هزار واحد در سال جاری بوده است، اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 50 درصد مسکن معلولان تحویل و 50 درصد باقی‌مانده آن در حال احداث است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ارتباط با صدور مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی زیرکوه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 133 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان صادر شده است.

اکبری‌مطلق متذکر شد: از این تعداد مجوز صادر شده تاکنون تعداد 61 پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول