اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری بازی پاس همدان و ایرانجوان بوشهر

میهمانی یگان ویژه و حفاظت فیزیکی در جایگاه خبرنگاران/خوشحالی عجیب و غریب محبوب‌مجاز

بارش برف و باران در حین بازی، هجوم مأموران یگان ویژه و حفاظت فیزیکی به جایگاه خبرنگاران، خوشحالی عجیب و غریب مجتبی محبوب‌‌مجاز بعد از زدن گل از حواشی بازی پاس همدان و ایرانجوان بوشهر بود.

میهمانی یگان ویژه و حفاظت فیزیکی در جایگاه خبرنگاران/خوشحالی عجیب و غریب محبوب‌مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال ایران عصر یکشنبه تیم فوتبال پاس همدان در یک هوای بارانی و برفی از تیم رده دومی ایرانجوان پذیرایی می‌کرد که در نهایت هر دو تیم با تساوی یک بر یک امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

این بازی در دقایق اولیه با نم‌نم باران آغاز شد اما در حین بازی بارش شدید باران و برف به صورت توأمان باعث شد تا از کیفیت فنی این مسابقه حساس کاسته شود.

بعد از مدت‌ها امید خورج با رها شدن از بند مصدومیت در ترکیب پاسی‌ها قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست.

عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس به دلیل حساسیت بالای بازی و استرس زیادی که داشت از کنار زمین بازی و زیر بارش باران و برف بازی را تماشا می‌کرد.

با وجود بارش برف و باران باز هم تماشاگران و هواداران خونگرم همدانی از تشویق تیم محبوب شهرشان منصرف نشدند و با هر ترتیبی در ورزشگاه ماندند و از تیم پاس حمایت کردند.

بعد از مدت‌ها جایگاه VIP ورزشگاه قدس شلوغ شده بود و سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان و سایر کارکنان این اداره کل به همراه سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

عکاسان و تصویربرداران صدا و سیمای مرکز همدان به سختی مسئولیت خود را در کنار زمین انجام می‌دادند و بارش برف و باران کار را برای انجام مسئولیت این زحمت‌کشان سخت کرده بود.

مصطفی یوسف‌علیزاده و مهرداد رضایی بازیکنان همدانی تیم پاس که در این بازی به دلایلی در ترکیب 18 نفره تیم‌شان حضور نداشتند در دقایق اولیه بازی در جایگاه خبرنگاران حضور یافتند که با هدایت حفاظت فیزیکی به جایگاه VIP هدایت شدند.

حضور سیدمحمد علوی در این بازی در نوک خط حمله، درحالی که همیشه وی را در جمع مدافعان می‌دیدیم از نکات فنی جالب این بازی بود.

به دلیل اعتراضات بیش از حد کادر فنی تیم ایرانجوان در طول بازی در ابتدای نیمه دوم بابک وسیله‌بر داور مسابقه با مشورت داور چهارم یکی از مربیان تیم ایرانجوان را اخراج کرد.

در اواسط نیمه دوم بارش برف به حدی بود که مأموران یگان ویژه و حفاظت فیزیکی چاره‌ای به جز پناه آوردن به اتاق شیشه‌ای جایگاه خبرنگاران نداشتند که در این بین ازدحام و همهمه زیاد باعث از بین رفتن آرامش خبرنگاران برای ارسال خبر شد.

مجتبی محبوب‌مجاز مهاجم تیم پاس که در دقیقه 80 تنها گل تیمش را به ثمر رسانده بود با درآوردن پیراهنش بدون توجه وضعیت هوا و ابراز احساسات بازیکنان در آغوش رمضانی جا خوش کرد.

مصطفی بیات که در ثانیه‌های پایانی بازی گل تساوی تیم ایرانجوان بوشهر را به ثمر رساند با دریافت کارت قرمز از سوی داور از بازی اخراج شد.

در پایان بازی برخی تماشاگران با محمد نیارکی دروازه جوان تیم پاس درگیر شدند که با دخالت سایر بازیکنان تیم پاس این غائله ختم به خیر شد.

اعتراضات تماشاگران همچنان به نتایج پاس بعد از هر بازی ادامه دارد و در این بازی هم به نحوه عملکرد تیم قهرمان آسیا متعرض بودند.

تیم فوتبال پاس با کسب این یک امتیاز و شرایطی که در سایر بازی‌ها اتفاق افتاد یک پله در جدول رده‌بندی گروه دو جام آزادگان سقوط کرد و با کسب 18 امتیاز در جایگاه 12 گروه سیزده تیمی قرار گرفت.

در چارچوب هفته بیست و یکم تیم فوتبال پاس همدان روز چهارم اسفند از ساعت 14:30 در رفسنجان باید به مصاف تیم مس این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول