اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

نقش راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است

فرماندار آوج گفت: نقش راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است.

نقش راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، سیدعبدالله موسوی صبح امروز در جمع اعضای ستاد راهیان‌نور شهرستان آوج اظهار داشت: راویان و مبلغان اعزامی به مناطق جنگی در موضوع شناساندن جبهه و جنگ، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروز نقش مؤثری را بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از مؤثرترین امور فرهنگی و ابتکارات مقام معظم رهبری موضوع راهیان نور است که از راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار به شمار می‌رود.

فرماندار آوج با بیان اینکه ایثار زمان و مکان نمی‌شناسد بیان کرد: در یک نگاه ساده در محتوای فرهنگ ایثار و شهادت موارد زیادی را می‌توان مشاهده کرد، ایدئولوژی و جهان‌بینی، باورها و ارزش‌ها، پشتوانه فرهنگ و ایثارگری و شهادت را می‌رساند.

موسوی ابراز کرد: اگر بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم شود و ملکه ذهن و درونی شود برای این کار باید تلاش‌های بسیار صورت گیرد و راهیان نور تداعی‌گر ایثار و جانفشانی‌های جوانان بی‌ادعای این مرز و بوم است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دشمن بیشترین هجمه فرهنگی خود را متوجه کشورمان کرده است چند صد شبکه خارجی ماهانه میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا با تبلیغات مسموم و ترویج و توزیع آثار غیراخلاقی فرهنگ غربی، فکر نوی جوانان ایران را به خود مشغول کنند و ما باید با عزم ملی شبانه‌روزی کار کنیم تا پادتن را پیدا کرده و بمباران فرهنگی دشمن را سریع و به موقع خنثی کنیم.

فرماندار آوج یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تدارک و پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور، بدرقه و استقبال آنان به نحو شایسته صورت پذیرد تا دینی که به اسلام و رهبری داریم به شایستگی ادا کنیم.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول