اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

اعزام کاروان راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور زمینه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

اعزام کاروان راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی فراهانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان تفرش اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور با هدف آشنا کردن جوانان با ایثار فداکاری و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با مناطق جنگی انجام می‌شود.

وی مهمترین هدف اعزام به مناطق جنوب کشور را تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و آشنایی با مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: دفاع رزمندگان اسلام در آن هشت سال دفاعی قابل قبول در جهان اسلام و غرب است و افتخار ما این است که آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های معنوی، فرهنگی و بصیرتی، بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، خرمشهر و  هویزه برای کاروان‌های راهیان نور پیش‌بینی شده است.

فراهانی بیان داشت: کاروان در اقامت چهار روزه خود که از 22 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد و از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش ادامه داد: اردوهای معنوی راهیان نور و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای جوانان و هدایت به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی به شمار می‌رود.

فراهانی با تاکید و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کاروان راهیان نور، حافظ افتخارات و نقطه عطف سربلندی و عزت ملت ایران است، در خصوص نحوه برگزاری و چگونگی اعزام کاروان‌های راهیان نور، به منظور اطلاع و انجام هماهنگی‌های لازم مطالبی عنوان کرد.

لازم به ذکر است تعداد 90 نفر از شهرستان تفرش در قالب دو کاروان زیارتی به سرزمین نور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول