اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ثارالله کرمان:

اردوهای راهیان نور نباید وابسته به دولت باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا اردوهای راهیان نور متکی به حمایت‌های دولت نباشد و ثبت‌نام از طریق دفاتر ویژه‌ای برای علاقمندان امکانپذیر شود.

اردوهای راهیان نور نباید وابسته به دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید کاظمی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح صالحین از سه سال پیش فعالیت خود را در پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در راستای آموزش مباحث اعتقادی، احکام و اخلاق آغاز کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حلقه‌های صالحین در نیمه دوم اسفندماه تصریح کرد: تجلیل از 81 حلقه برتر با هدف ارزیابی و بررسی عملکرد این حلقه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: طرح صالحین در راستای منویات مقام معظم رهبری به مقابله با شبیخون و ناتوی فرهنگی می‌پردازد و جامع‌ترین برنامه است که در کنار سایر برنامه‌های بسیج خنثی‌سازی اهداف دشمن را در دستور کار قرار می‌دهد.

کاظمی‌پور علت برگزار نشدن اردوی راهیان نور بسیج محلات در سال گذشته را عدم حمایت دولتی عنوان کرد و گفت: در جلسه‌ای که با استاندار به عنوان رئیس قرارگاه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان برگزار شد، وی پیگیری این موضوع را به معاون توسعه مدیریت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار کرد.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان راهیان نور در اسفندماه جاری خاطر نشان کرد: کاروان دانش‌آموزی در سال جاری 15 هزار و 300 نفر را به راهیان نور فرستاد.

این مسئول خواستار حمایت مسئولان استان برای کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب کاروان‌های راهیان نور شد و بیان داشت: باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا اردوهای راهیان نور متکی به حمایت‌های دولت نباشد و ثبت‌نام از طریق دفاتر ویژه‌ای برای علاقمندان امکانپذیر باشد.

انتهای پیام/80028/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول