اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس اعلام کرد

12 اسفند ماه آغاز اعزام کاروان راهیان نور سلماس

فرماندار سلماس گفت: اعزام کاروان راهیان نور سلماس از 12 اسفند ماه آغاز می‌شود.

12 اسفند ماه آغاز اعزام کاروان راهیان نور سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور سلماس در 12 اسفند ماه آغاز و تا 13 فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی افزود: تعداد یک‌هزار و 160 نفر سهمیه شهرستان سلماس اعم از خواهران، برادران، گروه‌های خانوادگی، فرهنگیان و گروه‌های آزاد هستند.

فرماندار سلماس عنوان کرد: بیشترین تعداد از این ظرفیت به دانشجویان اختصاص داده شده، زیرا اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به منظور آشنا شدن با فرهنگ دفاع مقدس از اولویت‌های اعزام بوده، از این‌رو توجه ویژه‌ای نسبت به اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان صورت گرفته است.

نظری در خصوص مدت سفر کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: سفر کاروان‌های راهیان نور به همت سپاه شهرستان سلماس در قالب 30 اتوبوس و هر کدام به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه هر اتوبوس به منزله یک کاروان است، در هر کاروان یک روحانی، امدادگر و راوی حضور دارند.

فرماندار سلماس به بازدید کاروان‌ها از مناطق عملیاتی جنوب اهواز اشاره کرد و افزود: کاروان راهیان نور به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی و جنگی اروند کنار، هویزه، طلائیه و شلمچه بازدید و یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

نظری در رابطه با برنامه‌های کاروان، خاطرنشان کرد: همراهی راویان هشت سال دفاع مقدس برای توضیح عملیات جنگ و همچنین روحانی در خصوص برگزاری اقامه نماز اول وقت، از جمله برنامه‌های کاروان‌های اعزامی است.

فرماندار سلماس ادامه داد: حضور و شرکت تمام اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموز و دانشجو، آشنایی جوانان با میثاق‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هدف اصلی این سفر است.

انتهای پیام/61007/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول