اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی 15 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در عسلویه و کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی 15 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در عسلویه و کنگان خبر داد.

برپایی 15 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در عسلویه و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان فرهنگی مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی کنگان است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

اهرمی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی برای کارکنان تبلیغات اسلامی خبر داد و ابراز داشت: ارتقای سطح دانش، آگاهی، ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان، به‌هنگام‌سازی دانش و توانش نیروی انسانی از دستاورد های مهم کارگاه‌های آموزشی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: ایجاد هماهنگی و همدلی، استفاده از آموزش‌های ضمن خدمت، زمینه تماس متقابل کارکنان با یکدیگر در محیط آموزشی را فراهم می‌سازد و از سوی دیگر افزایش دانش و اطلاعات شغلی، برداشت‌ها و علایق حرفه‌ای تقریباً یکسانی را در آنها ایجاد می‌کند.

وی افزود: آماده کردن کارکنان برای انجام بهتر وظایف محوله و برگزاری کارگاه‌های آموزشی کیفیت‌افزای سطح علمی و عملی کارکنان است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان تاکید کرد: امسال تاکنون برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در شهرستان کنگان و عسلویه برگزار شده و مردم اعم از شیعه و سنی استقبال خوبی داشته‌اند.

اهرمی از برپایی 15 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در عسلویه و کنگان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون این برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و دینی و ملی در شهرها و روستاها در شهرستان‌های عسلویه و کنگان برگزار شده است.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول