اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

چاشت انتخاباتی|‌ از مشخص شدن سرلیست اصلاح‌طلبان تا خروج اولین لیست انتخاباتی

پایداری‌ها لیست دادند و اصلاح‌طلبان در مسیر ارائه لیست انتخاباتی به ایستگاه معرفی سرلیست رسیده اند؛ از طرفی نیز عده‌ای از کاندیداها در راستای وحدت جریان انقلاب دست به انصراف زده اند و تنور انتخابات درحال گرم‌تر شدن است.

چاشت انتخاباتی|‌ از مشخص شدن سرلیست اصلاح‌طلبان تا خروج اولین لیست انتخاباتی

حوزه احزاب خبرگزاری فارس- نفس‌ ایام برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شماره افتاده و هر روز اخبار انتخاباتی داغ‌تر از دیروز می‌شود. تایید یا رد صلاحیت‌ها، ائتلاف‌ها یا اختلاف‌ها، لیست های انتخاباتی و مواضع حزبی، گروهی و جناحی از موضوعات روز انتخابات است. بسته انتخاباتی فارس با عنوان «چاشت انتخاباتی»، هر روز به آخرین اخبار انتخاباتی کشور می‌پردازد.

پایداری‌ها لیست دادند و اصلاح‌طلبان در مسیر ارائه لیست انتخاباتی به ایستگاه معرفی سرلیست رسیده اند. از طرفی نیز عده‌ای از کاندیداها در راستای وحدت جریان انقلاب دست به انصراف زده اند. تنور انتخابات گرم‌تر می‌شود.

*جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامزدهای خود برای انتخابات خبرگان را معرفی کردند

جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه مشترکی، نامزدهای خود جهت تصدی نمایندگی مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری را معرفی کردند.

*لیست نهایی جبهه پایداری برای حوزه انتخابیه تهران اعلام شد

نامزدهای نهایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران اعلام شد.

*مجید انصاری سرلیست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و حزب کارگزاران است

مجید انصاری اعلام کرد که هم در فهرست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و هم در فهرست حزب کارگزاران سرلیست است.

وی افزود: مشارکت حداکثری به گرم شدن انتخابات کمک می‌کند و می‌تواند مجلس را از یکصدایی به چند صدایی هدایت کند.

*رحمانی فضلی: متخلفان انتخاباتی را به مقامات ذی‌ربط معرفی می‌کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه در وزارت کشور گروه‌های بازرسی از یک ماه قبل فعال شده و فعالیت‌های نامزدها را زیر نظر دارند، گفت: اگر مواردی وجود داشته باشد که از قانون تخلف شده، ما به مقامات ذیربط معرفی می‌کنیم.

*استاندار تهران: خوشبختانه فضای رقابتی در انتخابات تهران وجود دارد

محسنی بندپی با بیان اینکه ١٤٥٣ داوطلب انتخابات مجلس از حوزه تهران تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شهر تهران فضای رقابتی وجود دارد.

*فرماندار تهران: فضای انتخابات در تهران رقابتی است

فرماندار تهران گفت: جریان‌های مختلف سیاسی فعال هستند و لیست‌های انتخاباتی برای رقابت در شهر تهران وجود دارند که نشان دهنده رقابتی بودن فضای انتخابات در شهر تهران است.

*بیش از ۹ میلیون نفر در تهران واجد شرایط رای دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از 9 میلیون نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 200 هزار رای اولی هستند.

*منتخب شورای ائتلاف در تهران از کاندیداتوری مجلس انصراف داد

امیرابراهیم رسولی در نامه‌ای به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ابراز نگرانی از خدشه‌دار شدن وحدت اصول‌گرایان و برای کمک به حل اختلافات و بازبودن دست تصمیم گیران، انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس اعلام کرد.

*انصراف جمالی نوبندگانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری خود برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

* قالیباف: تا زمانی‌که قوی نشویم از طرف نظام سلطه به رسمیت شناخته نمی‌شویم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام سلطه می‌گوید هر کس با ما باشد قوی خواهد بود، اما اسلام ناب می‌گوید تا زمانی‌که قوی نشویم از طرف نظام سلطه به رسمیت شناخته نخواهیم شد.

*رأی مردم مثل موشکِ نقطه‌زن باید کسی را به مجلس بفرستد که تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که موشک نقطه‌زن، جایی را هدف می‌گیرد که تهدید نظامی او را از بین می‌برد، رأیِ نقطه‌زن، نماینده‌ای را به مجلس می‌فرستد که می‌تواند تحریم دشمن را بی‌اثر کند.

*اصولگرایان بیش از اصلاح‌طلبان به حقوق شهروندی قائلند چون نمی‌خواهند سر مردم کلاه بگذارند

نماینده اصولگرای مجلس نهم در مناظره خود با عضو فراکسیون امید گفت: ما مدعی هستیم که بیشتر از شما اصلاح‌طلبان به حقوق شهروندی قائل هستیم، چرا که نمی‌خواهیم سر مردم کلاه بگذاریم.

*خرازی: اگر انتخابات واقعی نبود، احمدی‌نژاد انتخاب نمی‌شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر انتخابات واقعی نبود با وجود مخالفت تمام کنشگران سیاسی در سال 84 احمدی‌نژاد انتخاب نمی‌شد، زیرا مایل نبودند وی بر سرنوشت مردم حاکم شود.

*نماینده اصلاح‌طلب مجلس: مردم بین اندک سلبریتی‌های پولدار با جامعه هنری تمایز قائل شوند

سیدفرید موسوی گفت: جامعه رسانه‌ای و مردم باید بین اندک سلبریتی‌های پول‌دار با جامعه هنری که با حداقل‌های درآمد زندگی می‌کنند تمایز قائل شوند.

*سلیمی: نماینده‌ای که با پول مُتمَوّلان به بهارستان برود وکیل مردم نیست

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه افرادی که با پول متموّلان به بهارستان می‌رسند نماینده مردم نبوده و عضو کانون‌های قدرت و ثروتند، گفت: تحلیل نمایندگان نباید وارداتی و از اذهان سیاسیون ورشکسته باشد.

*آزادی‌خواه: انتخابات 2 اسفند باید فتح مجلس توسط مردم باشد

نماینده ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس تراز انقلاب باید مجلسی ضابطه‌مند و انقلابی بوده و در تصویب قوانین و نظارت بر آن زبانزد باشد، گفت: انتخابات 2 اسفند باید فتح مجلس توسط مردم باشد.

*سهم‌خواهان انتخابات مجلس صدای شکسته‌ شدن استخوان مردم را نمی‌شنوند

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه دوران سهم‌خواهی در انتخابات گذشته است، گفت: افرادی که در پی سهم‌خواهی هستند، صدای شکسته شدن استخوان‌های طبقه متوسط به پایین را نمی‌شنوند.

*حضور آگاهانه در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت ایران است

نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌‌های رأی موجب تضمین امنیت کشور می‌شود، گفت: این اقدام سدی مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول